Kilronan Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Det nytter faen ikke å be til gud, kurt nilsen eller naf ingen-ting skjer da........ Når en har brent ner nok hus så må politikeren gjøre noe. Pr. i dag så er ikke husbrenning noen offisiell styreform i Norge. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Pr. i dag så er ikke husbrenning noen offisiell styreform i Norge. Hvilket er bra...mitt er tørt som knusk... :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Øøøøhhh, ikke sammenlign meg med de trygda innavl-narkisene der oppe, jeg bor vel for faen ikke i notodden, bor i Tønsberg takk >:-( Du som bor i Kr. sand burde få deg en skikkelig hobby som f.eks brenne ned de overtall av bedehus som er planta ned overalt der nede hehe :) det er mer status å komma fra notodden enn tapete sosser fra tønsberg, forhjulstrekk? hvem faen løper på hendene;) det er jo status å væra innavla eller trygda da!babyhmm? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Når en har brent ner nok hus så må politikeren gjøre noe. For du hadde blitt glad hvis din bil eller ditt hus brant ned? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Pr. i dag så er ikke husbrenning noen offisiell styreform i Norge. Og det syns i alle tilfeller jeg er ganske bra. Men Notodden, hva med denne flystripen? Ta kontakt med KNA, NAF, whatnot. Kunne jo fungert? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 :thumb For du hadde blitt glad hvis din bil eller ditt hus brant ned? Eirik NEI bor 30mil unna så mitt er trygt.:thumb :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 det er mer status å komma fra notodden enn tapete sosser fra tønsberg, forhjulstrekk? hvem faen løper på hendene;) det er jo status å væra innavla eller trygda da!babyhmm? den forhjulstrekk vitsen der er like bra som den mot bakhjulstrekk... hvem putter hesten bak kjerra?? idiot Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Husk nå at når rånerene i notodden driver på å brenner dekk og driver med hærverk, så går det utover ressursene til politiet og brannvesenet.. Har dere tenkt på at disse kunne blitt brukt til andre ting istedet ? Og hvem skal betale for at folk skal rydde opp etter dem? Og hvem skal betale for at dem ødelegger ting hos folk? er jo tross alt noen som eier alt dette de driver å ødelegger.. I tillegg til dette vil jeg også minne dere om at Bilforumet.no ikke skal brukes til å lage planer og/eller oppfordring til ødeleggelser O.L Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 det er mer status å komma fra notodden enn tapete sosser fra tønsberg, forhjulstrekk? hvem faen løper på hendene;) det er jo status å væra innavla eller trygda da!babyhmm? Hadde jeg vært soss skulle jeg tatt meg nær, men jeg har nok beina godt planta på jorda (jordet?) :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Da må jeg gratulere rånerne i Notodden med en halv seier... Så i aftenutgaven av Aftenposten at det blir gågate på dagtid, og rånerne får bruke den om kvelden... Selv om å brenne dekk, hus etc er litt i overkant så viser det seg at det lønner seg å protestere... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Du verden! :respect Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Se der ja! Hvis alle billister steller seg på karljohan oh tuter skal vi se at det blir lavere bensinpriser i pottittnorge å... :D GRATTIS!!!!!!! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Er jo ren logikk at det ikke skal være GÅgate i en KJØREgate :P Ikke det at jeg rettferdiggjør midlene til rånerne der, men at de fikk bruke stripa på kvelden er jo bra. Er jo tross alt DA man faktisk råner. På dagtid jobber man/går skole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 ja, HVIS man har jobb da... Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Noe må man jo gjøre :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg