ThunderCable Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hehe... Kall det hva du vil for min del, så lenge det ikke forstyrrer uskyldige innbyggere i byen :) Men ærlig talt, hva er pointet med råning a? Det er jo å vise fram bilen sin og anlegget sitt, ha en form for sosial omgang med de andre rånerne, og gjerne spinne og herje litt. Da kan man like gjerne finne seg et usjenert sted å gjøre dette på, så kan de som måtte interessere seg for det, møtes der. Men jeg kan vanskelig forestille meg at flertallet av rånerne ville gå med på noe slikt. Mye av moroa er vel å irritere vettet at naboer og andre trafikanter :) Tja, etter definasjonen er vel jeg også en råner. Bare det at jeg kjører på øde landeveier innover her. Mye kjekkere det enn å stoppe i vært vei kryss :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg