Hawkon88 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/07/17/506410.html Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 går rimelig hardt for seg. Hva skal de stakkars bilinteresserte gjøre nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Tja, de kan jo slutte å råne og kanskje prøve å gjøre noe med statestikken som gjør Notodden til byen med høyest arb.ledighetstrygd :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Spesielt. Rånere med såpass tæl og aksjonsvilje er jo svært sjeldent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Tøft at noen tør å gå lenger enn bare å skrive at de skal dukenukem og :deng alle politikerene! Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Bra at noen markerer seg ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Tja, de kan jo slutte å råne og kanskje prøve å gjøre noe med statestikken som gjør Notodden til byen med høyest arb.ledighetstrygd :) Insinuerer du at man faktisk har råd til å ha bil om man er arbeidsledig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Spesielt. Rånere med såpass tæl og aksjonsvilje er jo svært sjeldent. Enig! Bra at dem faktisk gjør noe og tør å demonstrere.. Sånt trenger vi mer av. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Bra at noen faktisk gjør noe ja... Etter at dette dritte som har blitt rettet mot bil i det siste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Insinuerer du at man faktisk har råd til å ha bil om man er arbeidsledig? Ja, det finnes jo flere eksempler på :) Men om du ikke har lest det så topper Notodden arb.ledighetstrygd og tryg/omsorg om jeg ikke husker helt feil :P Men ikke misforstå meg, er herlig å se at folk kjør litt motstand. Men blir desverre bare til at politiet blir mer nazi der oppe. Husker da jeg bodde i Skien, de skulle ta en og hverman, selv om rompa slapp litt på bilen på våt asfalt så var de etter deg. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Synes det der var et kjempefåretak jeg, som jeg støtter fullt ut. Noen som vet hvordan gata er stengt? Må jo gå an å flytte på noe.... Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Notodden har alltid vært en spesiell by, og mitt syn på folk derfra blir bare forsterket etter dette.... Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hmm... De laget bråk VED sentrum fordi de ikke får lov til å bråke I sentrum lengre? Kreativt! Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Bedre enn å sitte på Bilforumet og klage på alt og alle i hvertfall Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Bedre enn å sitte på Bilforumet og klage på alt og alle i hvertfall Men rånerne sitter på bilforumet og klager og kalger, og atpåtil dette, så vil si at det er verre :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg