Gå til innhold

Hva er "zoom zoom" i forbindelse med mazda

Ranger emnet

Torodd

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

man må ha mazda selv for og skjønne hva det er.

MEN siden dere er så himmela nyskjerrige så skal jeg fortelle det til dere så lenge dere IKKE forteller det videre til noen mazda forhandlere.

tenk deg at du er på tur til strømstad, og komemr inn i 110 sona i sverige. og så får du såklart motorstopp.

du går ut av bilen og roter ned under panseret i rein frustrasjon og sier snøftene "hva f**n er galt nå da", mens du står og klør deg i hodet kommer det fult av biler forbi i 110km/t "zoom zoom"

DER HAR DU HVA ZOOM ZOOM ER!

det er lyden av biler som passerer deg når du har fått motorstopp.:op:

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes strengt tatt ikke Mazda`s zoom zoom reklamer er verken værre eller bedre enn de andre produsentenes.

de fleste av dagens reklamer for bil er mer eller mindre idiotiske, og ikke rent få av dem lover ting produsentene får problemer med å holde.

Likte forresten bilene fra den tiden bilreklame var noe en fant i hylla hos forhandleren langt bedre enn de en ser i dagens irriterende reklame klipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like idiotisk som audi's "sitter som quattro" .. kjøss katta..

bilen glir like jævlig som hvilken som helst anna bil!

Ja, slike slagord suger.

Gilde sitt også: "Det kjennes på smaken"

Det er faktisk umulig å kjenne at det er Gilde bare på smaken, da mye av kjøttprodukter smaker relativt likt.

Narvesen sitt også: "Har du lyst, har du lov"

Så man har lov til å gjøre alt man har lyst til? Kjøss... Katta..:P

Maxbo "Klart du kan!"

Nei, det er ikke alle som kan... Kjøss katta!

Rimi: "Vi gjør Norge billigere"

Dette er faktisk det dårligste! Selvom Rimi har kanskje lave priser, bidrar dette til høyere forbruk, noe vi igjen kan se på prisstigningen. Så jo billigere Rimi er, jo høyere blir prisene!

Kyss katten.

Skjønner du hvor jeg vil hen? Audi sitt; "Sitter som Quattro" gir folk noe å relatere til. Man tenker med en gang på det gamle ordtaket "Sitter som støpt", herved har Audi laget et ordspill, som setter hjernen i sving og refererer til at noe sitter fast.

Mens Zoom Zoom er 2 ord er tatt helt ut av luften og man får ingen hint om hva det kan være. Dermed blir det bare irriterende, da Zoom Zoom kan være så mangt.

Haha.. Langt inlegg, men Audi sitt er ikke LIKE dårlig. Man kan ikke ta alt bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Fifth Gear på Disovery Channel.

"Femtegirtesteraltfraturbohemmelighetertilbullshitferrari" eller hva han nå enn sier. Og ikke glem den for American Chopper.. "lager choppere som får Hollywood, til å se ut som HOLLIWEIRD!!!".

Jeg dør litt inni meg hver eneste gang jeg ser de reklamene.

"Det er enda flere hester i motoren hos FEMTE GIR! Tester av biler, motorer (test av en motor?) og turbo (test av en turbo...?)!" og så videre...

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider