Gå til innhold

Hva er "zoom zoom" i forbindelse med mazda

Ranger emnet

Torodd

Anbefalte innlegg

Reklamen for Fifth Gear på Disovery Channel.

"Det er enda flere hester i motoren hos FEMTE GIR! Tester av biler, motorer (test av en motor?) og turbo (test av en turbo...?)!" og så videre...

Akkurat dette har jeg irritert meg over lenge.

Altså bruken av ordet "turbo". Jeg fatter ikke hvorfor alt skal forbindes med turbo. Det blir for dumt å bruke "turbo" i en slik sammenheng.

Kjenner det koker i toppen under hver eneste reklame med det ordet i!

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat dette har jeg irritert meg over lenge.

Altså bruken av ordet "turbo". Jeg fatter ikke hvorfor alt skal forbindes med turbo. Det blir for dumt å bruke "turbo" i en slik sammenheng.

Kjenner det koker i toppen under hver eneste reklame med det ordet i!

Det er AKKURAT hva jeg tenker. Og hvordan tester man en motor? Sånn, joda, du kan teste en motor, men.. de har ikke gjort det.

Har dom ikke med "max testosteron" inne den reklamen også? Evt American hotrod som bygger og trimmer de villeste doningene. Tror ikke jeg noen gang har sett de røre en motor mer enn å slippe en crate engine rett nedi.

"..bygge den ULTIMATVIE HOTROD!!!!.."

Uff den reklamen er irriterendes. Kan ikke skjønne at folk som ikke har sett 5th Gear før vil se på det da?

Det er ikke Fifth Gears største problem, deres største problem er vel at majoriteten av de som så sesong 10 ikke vil se det igjen. :P Sesong 11 var bedre, men.. ja. Det er vel sesong 10 de sender på Discovery? Huff.. Virkelig en elendig sesong. Forferdlig.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bead. Haha, ja er nok desverre en rusten sannhet det..

:thumb

MEN...

Det er Zoom-zooom på ALLE nye biler desverre...

Galv skiten ødelegger for neste alle merker, spesielt tyskebiler, mazda og flere...

For vårt klima og serlig oss på østlandet har skikkelig BAD luft med mye salter i fra sjøen+ iherdig salting på veiene....:yak:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...