Tombra Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Post deres spesielle/imponerende/syke bilder her! Jeg starter med noen bilder av en krasj med pickupen. Hadde 270 Km/t da jeg fikk nærkontakt med en stolpe... Bakfra ser det greit nok ut: Siden: Og fronten da... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 første bildet...kom jeg i sving som jeg ikke klarte å gjennomføre..førte til da at jeg skle ut av veien og rett i et tre. dette bildet ble tatt etter at jeg kom opp i en fart på over 350km/t kom en svak sving mot venstre og havnet så opp på fortauet og BANG, det smalt i en lyktestolpe. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Satan som du har strekt ut fjærene dine!! Og rattet er jo fint plasert... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 ja det gikk VELDIG fort ;) jeg synes faktisk at man skulle kunnet dø i spillet..hadde vært mer realistisk..som denna krasjen..hvem hadde overlevd? ikke en sjel. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 a Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 :D 1.5 Litere er kraftige de :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 0-100 noen som er kjappere? Må være mulig å komme under 1 vell? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Gikk rimeli bra da! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Ja da hadde jeg en skikkelig krasj...Kjørte ned i flom/kanal systemet.Skulle teste toppfarten...Men veggen kom litt fortere enn forventet og smalt dermed rett inn i veggen i 400km\t. Motoren var forøvrig på 900hk... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Svingen blei litt krapp i nesten 500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Drev og fiksa litt på golfen min. Alle flaskene med NOS funker for de som måtte lure på det;) Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 hvordan spill er egentlig dette? er det bra? hva kan man gjøre? er Camaro 67 med for eks? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 loony racing. hehe Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 g Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Modifiserte litt på kjerra, etter å ha lest igjennom tipsene til Mosy på den andre Street Legal-tråden. Her er resultatet: Info om kjerra: 4WD, firehjulsstyring, senket akkurat nok til å gå klar av asfalten, 8 store NOS flasker (Litt usikker om de 2 siste funker...) Dører og panser åpnes oppover. Morro kjøretøy ihvertfall:D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg