SierraCosworth350hk Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Tombra Om du kan sende save'en din til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Hehe. Endelig godt å se at noen fatta noe av det jeg rabla ned. Tombra. Hvordan fiksa du 4hjuls-styring? Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 @Mosy: Under hvert hjul i den fila du beskrev står det Wheel: etterfulgt av maaange tall. F eks: #RL wheel# ettellerannet ettellerannet Wheel 1.000 1.000 osv... det fjerde siste tallet er styring, det 3. siste er drift. 1.000 = on 0.000 = off Dersom jeg husker rett... Men hvordan vet jeg om alle NOS flaskene funker?? Har gitt dem eget nummer, men jeg vet jo ikke om de er gyldige...Går som F uansett da @SierraCosworth350hk Sitter på en annen maskin nå, kanskje en annen dag dersom jeg husker det...Men bare ta backup av den bilmappa du holder på med å prøv deg fram, det er mange muligheter! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse bh Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 hvilket spill er dette a? og hvor får eg tak i det? virket ihvertfall ganske gøy:D Siter lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Tombra Men hvordan vet jeg om alle NOS flaskene funker?? Har gitt dem eget nummer, men jeg vet jo ikke om de er gyldige...Går som F uansett da Som sagt, de eneste nummerene jeg vet funker, er 500 og 505-509. De øverste plassene, er de som fyller seg opp først, når du setter inn NOS i garagen din. Det du gjør, for å finne ut om de siste 2 plassene funker, er å sette inn alle 8 flaskene, se hvilke plasser som fylles opp til sist(Hvis de nummerene du vil teste er nederst i _main_xxx.cfg-fila), og ta ut de andre seks. Nå har du kun 2 flasker i; de med noen andre nummere. Så skjekker du, på banen, om du har noe NOS i det hele tatt. Hvis du vet hvilke plasser som er brukt av de "ukjente" tallene, kan du jo bare sette flaskene der. (Du har jo tross alt plassert dem der selv;)) Hvis du finner noen andre tall enn de som er kjent til nå, så for all del ifra:D Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Hmmm...får prøve det ikveld da. Blir vell sent ikveld også da:rolleyes: Ser ut til at koden for å forandre drift av hjulene var mer komplisert enn jeg trodde. Får ikke til å lage RWD på golf GTA ihvertfall. Hadde jo vært tøft det, med bagasjen full av NOS! bilde kommer... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Tombra Hmmm...får prøve det ikveld da. Blir vell sent ikveld også da:rolleyes: Ser ut til at koden for å forandre drift av hjulene var mer komplisert enn jeg trodde. Får ikke til å lage RWD på golf GTA ihvertfall. Hadde jo vært tøft det, med bagasjen full av NOS! bilde kommer... Det har jeg faktisk fiksa:D. Var vanskelig, men ikke mye jobb når du vet hva du gjør. Det jeg gjorde var å sette på en "faktun group 6 trans" med RWD extension. Hvis du åpner filen "Einvagen_PerPro_GTA_block.cfg" i notepad (ligger i Street Legal Racing\parts\engines\Einvagen_Duhen_Ishima_Focer\scripts) Ser du bla.a: engine_block_transmission_IN og engine_block_crankshaft_IN Dette er slotter, med forskjellige ting som får lov til å sitte på denne delen(I dette tilfellet en PerPro GTA block). Hvis du nå åpner Einvagen_110_GT_transmission.cfg i samme mappe ser du: attach 0x000000D2 1 ; Einvagen_110_GT_block->engine_block_transmission_IN attach 0x0000004F 1 ; Einvagen_PerPro_GTA_block->engine_block_transmission_IN Dette er de stedene denne delen får lov til å sitte. Hvis du nå åpner filen for f.eks Faktun_Group_Tran6_transmission.cfg, som er den beste girkassen for 4 sylindere, ser du noe liknende: attach 0x0000008F 1 ; D15V block->engine_block_transmission_IN attach 0x0000009B 1 ; D18V block->engine_block_transmission_IN attach 0x0000000A 1 ; D22V block->engine_block_transmission_IN attach 0x000000DF 1 ; Ishima_IshiBox_block->engine_block_transmission_IN attach 0x000000F9 1 ; Shimutshibu_RC_B94S200_block->engine_block_transmission_IN Dette er naturligvis de stedene denne delen får lov til å sitte. Hvis du nå går tilbake til filen Einvagen_110_GTK_transmission.cfg og kopierer linjen: attach 0x0000004F 1 ; Einvagen_PerPro_GTA_block->engine_block_transmission_IN og så limer den inn under de andre på Faktun_Group_Tran6_transmission.cfg slik at det ser slik ut: attach 0x0000008F 1 ; D15V block->engine_block_transmission_IN attach 0x0000009B 1 ; D18V block->engine_block_transmission_IN attach 0x0000000A 1 ; D22V block->engine_block_transmission_IN attach 0x000000DF 1 ; Ishima_IshiBox_block->engine_block_transmission_IN attach 0x000000F9 1 ; Shimutshibu_RC_B94S200_block->engine_block_transmission_IN attach 0x0000004F 1 ; Einvagen_PerPro_GTA_block->engine_block_transmission_IN Nå skulle du kunne feste fakten group 6 trans på din PerPro GTA block. På den igjen kan du feste en Fakten group 6 RWD extension. Vioala, du har nå en AWD golf. Eventualt kan du jo kopiere begge linjene: attach 0x000000D2 1 ; Einvagen_110_GT_block->engine_block_transmission_IN attach 0x0000004F 1 ; Einvagen_PerPro_GTA_block->engine_block_transmission_IN slik at den også kan settes på en 110 block;) Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 D'oh! Du må ha brukt en del timer på dette:) Skal prøve det der jeg også. Her er Golfen: Bagasjerommet: Kun 6 av flankene fungerer da, må finne flere posisjons-tall som funker:( Blir vel fett med RWD på den der :dude: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Har brukt litt tid ja:op Prøvde å fikse som du sa, men de svinger samme veg isteden for motsatt veg som hos deg. Før prøve meg litt fram i kveld. Var jo ar10 dette også, men litt vanskelig å styre:rolleyes: Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Okey De siste fire tallene etter wheel er 1.000 1.000 1.000 0.000 forran, og 0.000 0.000 1.000 1.000 bak Da jeg kopierte tallene fra framhjulene svinget de logisk nok samme vei. Det eneste jeg gjorde var å forandre til -1.000 isteden, slik at bak nå ser slik ut: -1.000 -1.000 1.000 1.000 Det kan hende at jeg forandret noe annet uten å vite det, men pytt sann:) morro lel:D Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Ja, hehe stemmer det, det samme skjedde til meg! Sleng på et minustegn forran 1.000 på bakhjulene, så blir det litt enklere å manøvrere! Hmm...må vell forsterke hatthylla mi snart:D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by Tombra Hmm...må vell forsterke hatthylla mi snart:D Ser sånn ut ja. Fikk du testa ut AWDen? Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Gøy å trikse med cfg-filer. Gjorde det på SL1, prøvde med V10'er i den lille wannabe-Civicen. Motoren stakk ut gjennom fronten gitt :D Fikk tilslutt inn en twinturbo-v6 og det spant godt... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Ingen som vet om flere posisjoner man kan ha Nos på da? Mye vil ha mer:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Tenkte jeg og skulle slenge inn bildene av forceren min.... merkelig, er ikke motoren egenlig tverrstilt?;) edit: hehe, glemte visst å lakkere speilene i går kveld:rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg