Gå til innhold

VROM treffet i Gøteborg, noen som skal nedover ??

Ranger emnet

780V8

Anbefalte innlegg

Jada, VROM er vi på hvert år, fattern og jeg.

OK, har ikke vært der før, men er det bare å måte opp på søndag.

Har kikket på hjemmesiden dems, men de sier det er fullbooket. Er det til det opplegget med middag++, eller utstillingen på søndag?? Vanskelig å skjønne opplegget.

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bruke et uttrykk jeg har lært her på forumet så suger hjemmesiden deres balle. Tilogmed min egenproduserte nerdehjemmeside med damp-programvare overgår VROMs forsøk på å informere omverdenen om sin eksistens.

Fredag og lørdag er det lukkede happenings for medlemmene, mens søndagens utstilling og delesalg er for oss alminnelige. Og søndagen blir ikke fullbooket.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bruke et uttrykk jeg har lært her på forumet så suger hjemmesiden deres balle. Tilogmed min egenproduserte nerdehjemmeside med damp-programvare overgår VROMs forsøk på å informere omverdenen om sin eksistens.

Fredag og lørdag er det lukkede happenings for medlemmene, mens søndagens utstilling og delesalg er for oss alminnelige. Og søndagen blir ikke fullbooket.

Takker, da ble alt mye klarere ja :)

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også delvis tenkt meg nedåver.. men er det noen som har en vei beskrivelse? å stemmer det at volvo museet liger i samme "område"?

Det er først når du kommer ned til Göteborg at trøbbelet starter. Jeg finner alltid fram, men føler at jeg har flaks hver gang... Hvis det blir i år som alle andre år (med unntak av 2006) så avholdes treffet på parkeringsplassen utenfor Volvomuseet. Museet ligger inne på Volvos fabrikkområde i industrifeltet som heter Arendal.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Husk treff i Gøteborg til søndagen 12. august.

http://www.vrom.org

For alle Volvo eldre enn 20 år+ 480, 262C, 780 :) og 200.

Noen andre som har tenkt å ta turen nedover ??

Besökarinformation

Söndag 12 augusti 2007

Stor utställningsdag med internationellt Volvomöte och reservdelsmarknad på Arendal i närheten av Volvo Museum. 09.00-15.00 finns chans att se hundratals gamla Volvobilar. I år fyller Volvo 80 år.

Marknad med över 100 säljare med delar till Volvo. Volvoklubbarna visar upp sig och sin verksamhet. Mat och dryck finns till försäljning. Ingen entréavgift men 40:- parkeringsavgift för den som inte kommer i en gammal Volvo.

u som kör en väl bevarad Volvo äldre än 20 år eller 480, 262C & 780 eller 200 är välkommen till utställningen i mån av plats.

VäLKOMMEN!

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp, i morra tidlig drar jeg nedover med fattern i passasjersetet. Vi kjører Chevy Van og har bestilt overnatting til søndag. Det kommer vel til å regne hele helga antar jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider