triggerhappy Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Noen som har tips til hvordan jeg kan lage en delemagnet? Ting har visst begynt å dette av bilen min i fart.... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Blir for kjedelig i lengden. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 ting faller jo av fordi de er løse, så kanskje begynne med å stramme muttere, bolter, skruer og klemmer? ellers har jeg ingen gode ideer på hvordan du skal fange opp disse delene jeg :) mvh chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 lim og strips... De største oppfinnelsene innen bilrep. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by triggerhappy Noen som har tips til hvordan jeg kan lage en delemagnet? Ting har visst begynt å dette av bilen min i fart.... ehm gjør noe med det..Gi den stakkars bilen din en overhaling...:) ikke bruk strips og lim som nevnt under...Får lyst til å gråte når jeg ser slikt på biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Glemte forresten en ting... popnagler :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by momo Glemte forresten en ting... popnagler :D .....og teip ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Hey, it`s a Ford :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg