ChristR Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Haha! Nå skal mannen som syns alle biler til over 250 000kr er verdens beste begynne å style biler! Dette er kun eksteriørt, so no tv in the headrest :P http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/1.2672718 Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Haha! Nå skal mannen som syns alle biler til over 250 000kr er verdens beste begynne å style biler! Du mener vel alle biler som er under fire meter , er gule eller har to runde lykter? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Uansett.. :P Aldri hørt den mannen ha noe negativt å si om en bil. Det eneste han noengang har sagt er at en 63 Impala ikke hadde så tight styring.. Med 5-6cm dødgang på rattet.:P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hadde aldri latt han velge styling på bilen min men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Kan nok være at du ender opp med en blomsterbil da ja:D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 jeg har no meldt meg på.. hehe.. faen da.. gratis styling.. :D uansett, bilen kan ikke bli værre enn den er.. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dubbstepper Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 ser ikke ut som du vet hva du snakker om.. 1) morten skovdahl er ikke så mye med på å bestemme hvordan bilen skal se ut 2) gjøres også interiørt.. ribber hele bilen. egen skredder som syr om alt inni.. settes in Tv/anlegg... skaff deg mer info før du snakker om ting du ikke vet noe om Haha! Nå skal mannen som syns alle biler til over 250 000kr er verdens beste begynne å style biler! Dette er kun eksteriørt, so no tv in the headrest :P http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/1.2672718 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Tja. Tråden er fra 2007 og noen Skovdahl finner ikke jeg. Her er en av de som vant [ATTACH]28911[/ATTACH] Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg