AøAsterio Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei. Jeg lurer på hvor mye ca bilen min er verdt? Det er Rambler fra 1964, men den har stått stille under et tak i 20år, så den må nok ha en overhaling av motor og det eletriske..+ at det er litt mugg i bak setet..Har desverre ikke noe bilder, men bilen har ikke rust og har en blå/grønn farge med burn/gull farge nederst..Inntriør har den blå/grønn skin med samme farge stoff i hele bilen sånn ca med crom sølv instrumener.. Det mangler sånn småtteri som en vindusvisker, og bil merket foran.. Er det noen som vet den kan ha verdt? Tenker kanskje å selge den pga skolegang.. http://www.amcrc.com/sc/1964-rambler-american-blue-2.html Ser helt lik ut, utnom speilet og den har den samma fargen, bare at den jeg har har brun/gull farge nederst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 5000kr for det her prosjektet er vel ikke en upris vil jeg tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Snakket med en bekjent som er AMC fan. Han antydet ett sted mellom 5 og 10.000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AøAsterio Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Ja.. tenkte meg sånn ca 20.000. Er jo nesten ingen av dem i landet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Da kan det jo virke som om det er en litt høy pris da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg