Gå til innhold

Dyktig lakkerer i Trondheim eller omegn ønskes, hellakkering.

Ranger emnet

razzle

Anbefalte innlegg

Men det er pigment du tilsetter i farge!!!!!!!!!!!!! Skjønner du ikke hva jeg skriver? Det er 25 gram pulver av camelon, candy eller pearl du tilsetter i klar base, for å få camelon, candy eller pearl lakk. Du kan godt ta en tur oppover hit, så skal jeg vise deg! Det er ikke pulver lakk, det er flytende. Men du kjøper pulver og klar base separat og blander det, så får du en lakk. Skjønner du nå mr.peiling?!?

This is the way bitches ride!

http://www.effektlakk.no

Våler 23-25 mai!!!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La meg benytte et begrep som kanskje de fleste forstår da... jeg er kvinne, ikke mann, så i mine øyne er alle lakk som skifter farge camelon. Fordi dyret camelon gjør det... Det er derifra fargen har sitt navn. Men det jeg skal frem til er 17 lapper med alt inkludert. Da kan du til og med få fargeskiftende lakk om ønskelig. Det var det som var saken =D

This is the way bitches ride!

http://www.effektlakk.no

Våler 23-25 mai!!!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 lapper hvis jeg skaffer lakken selv? Litt mye spør du meg. Fått den prisen inkludert lakk fra en lakkerer i Trondheim jeg har brukt ett par ganger før. Med kvittering for å si det på den måten ;)

Hvorfor bruker du ikke han da???

Eller er du blitt knipen?

eller gorde han ikke noe bra jobb??

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er pigment du tilsetter i farge!!!!!!!!!!!!! Skjønner du ikke hva jeg skriver? Det er 25 gram pulver av camelon, candy eller pearl du tilsetter i klar base, for å få camelon, candy eller pearl lakk. Du kan godt ta en tur oppover hit, så skal jeg vise deg! Det er ikke pulver lakk, det er flytende. Men du kjøper pulver og klar base separat og blander det, så får du en lakk. Skjønner du nå mr.peiling?!?

Ja... men åssen merke er det du snakker om??

Å du... fyll ut Profilen din, du skriver som,... ja....

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nøyaktig hva du mener, og slikt pulver til å blande i binder eller klarlakk har eksistert siden custom lakken ble oppfunnet, men som jeg har nevnt tidligere, så har ikke PPG noe lakk som heter Kamelon, det er kun HOK som har, og HOK har hatt slikt pulver siden slutten av 50 tallet

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe glat med skrivingen min også nå??? Hva i alle dager... Ikke greit å være kjærring på et slikt forum :S Skal fylle den ut.

Neida, syns ikke skrivingen din er noe å si på jeg da, og at du er dame har jeg ingenting imot, er bare bra at flere damer er innpå og dyrker interessene sine her, vi hadde jo bare en lettere diskusjon om hvilken lakk som heter Kamelon ;) og du har nok mye innen ditt fag som du er ekspert på, og som jeg ikke vet opp ned på kan jeg tenke meg ;)

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du ikke han da???

Eller er du blitt knipen?

eller gorde han ikke noe bra jobb??

Knipen er jeg selvsagt :p Tenkte bare det kunne være mulig å få det billigere gjort av privatpersoner og ikke firma.

Han har ikke lakket metall for meg, bare plastikk. Vil jo være vanskeligere å se hvor bra det er gjort da. Blir en helt annen finish da med denne fargen..

'92 BMW 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man få annen finish på plastikk enn på stål? Om du da ikke kaller møkkafiber for plastikk da :P Jeg er privatperson og prisen jeg ga deg er rimelig... du får hva du betaler for... betaler du 10 lapper så får du så som så... betaler du 15 så forventer du mer.. prisen er forøvrig med lakk..

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipen er jeg selvsagt :p Tenkte bare det kunne være mulig å få det billigere gjort av privatpersoner og ikke firma.

Han har ikke lakket metall for meg, bare plastikk. Vil jo være vanskeligere å se hvor bra det er gjort da. Blir en helt annen finish da med denne fargen..

Blir jo ikke annen farge på plast/glassfiber/kålfiber enn hvanlig karosseri...gluping han som har fortalt deg det...

Få billigere...

Ja... ALLTID noen som gjør ting BILLIGT, men er DU villig til å satse 5-10 lapper for en MØRK lakking av en i bakgården, enn på en plass du har brukt før og vet sånn nogelunde hva du får igjen??

Kan jo bli dyrt å måtte bruke 10-20 etterpå for å fikse "jukset" til en med ekstrem gopris...:hello:

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting...

Kan du å andre SE hvor bra ting/grunnarbeid er gjort når du henter bilen/delene??

Etter ett halvår... vil det først vise seg om det virkelig var bra eller ikke...:D

DA sitter den som har fått utført billigjobben med hode langt nedi postkassa...

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe glat med skrivingen min også nå??? Hva i alle dager... Ikke greit å være kjærring på et slikt forum :S Skal fylle den ut.

:win

ikke oss som svarer her som nevner kjerring, hårfarge, mangel på kunskap, si eller så... Men det gjør du selv...

Men ALLE trenger noe innkjøringstid på forumskriving...

Å det ser vi ganske fort liksom:D

Å jeg... ja... var vel selv en versting til å begynne med.. :win

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider