Gå til innhold

b230 ft svart røyk

Ranger emnet

jeg ruller

Anbefalte innlegg

om du har lh 2.4, tar du den i uttak 2 og holder inne knappen i 3 sek.. så leser du feilkode, holder den i 3 sek til og leser kode.. helt til du er ved første kode.

de vil blinke feks 1-1-2

For å resette, er det vel å holde inne knappen i ca 10 sek, så slippe og se den lyser konstant. Etter det, må du igjen holde den inne i 10 sek ca.. og da skal de være resatt.

For å sjekke, kan du slå av tenning, på igjen og lese kode.

ps. kode leses i steg 2 (der alle varselslys lyser).

Tror ikke det hjelper å koble fra batteriet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girskift => Pådrag

Om han da dumper ut, så motoren tror den har mer luft enn den har, så vil han jo få en meget fet blanding.

Jeg sa ikke at det var løsningen, men jeg spurte om han hadde dump., da det kunne jo vært en forklaring om det var saken.

Når fyren skriver "ved pådrag", så må vi jo gå ut ifra at det er da den dauer ut, og ikke ved eller etter girskift.

Men men, nok pirking :hellothere:

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fyren skriver "ved pådrag", så må vi jo gå ut ifra at det er da den dauer ut, og ikke ved eller etter girskift.

Men men, nok pirking :hellothere:

Han sa vel ikke den dauet?

Han sa den hadde sort røyk ved pådrag..

780en har dump og den får noen ganger sort røyk, ved pådrag etter dumping... Før jeg gav noen tips, tenkte jeg bare å høre om han hadde dump :-) Var jo allerede en del andre forslag, som btr, etc.. men ja :p kanskje vi har OT'et nok her nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider