truhaa Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hadde på et lag med DG111 på bilen her om dagen etter fulgt av DG921 Quick Detailer, etter en rask vask (kun h-trykk) og litt regn ser det bra ut i mine øyne. Og en zoom: og en vinge.... Nesten bare å starte bilen så renner det av. himmel jeg har lite å gjøre innimellom....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Min er slik også, bare jeg får litt større perler! Når jeg kjører, så renner det ned bakruten, og bremser, så skyller det nedover frontruten! :P Etter en liten tur, så er alt vannet borte omtrent. Er du hektet på bilpleie, så blir det ille! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Kule bilder da ;) Har ikke testet DG selv, men har hørt en del positiv omtale... har du mye erfaring med det? En jeg snakket med mente veistøvet festet seg for godt på lakken etter han hadde lagt det på, har du opplevd noe sånt? Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Nei har ikke lagt merke til det, av produkter skal den Aquawaxen (QD) de har, ikke trekke til seg støv, men motsatt. Vasker bilen så ofte at det er lite som rekker å feste seg;) Duragloss har en rimelig stor linje med produkter, den mest solgte tipper jeg er 105 el 101, den jeg har lagt på her er DG111, som er en ren sealer uten noe som helst rens i seg mener jeg. Kan være det er noe forskjell mht det, de gangene jeg bruker 105, legger jeg ofte Pinnacle Liquid Souveran over da jeg syntes den gjør bilen mer, ja Liquid. Av produkter lagt på alene liker jeg definitivt DG101, den ser veldig bera ut alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hehe.. Jeg tar selv alltid med meg et glass vann etter jeg har waxet :) Alltid fint å se perler... Det er vakkert, kunst på en måte :) Ligger også masse "vannavstøtende" filmer på youtube :) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hvor får dere tak i disse varene merke og type ??? Dette er ganske inrerisant siden jeg har en svart bil, hvis det kommer noen dråper fra himmelen får jeg små hvite prikker på lakken og må desværre vaske bilen igjenn. stress. Så derfor vaskes bilen min hvær 2 dag, gjør hva som helst for vaske bilen litt skjeldnere, men møkkete bil er ikke noe alternativ Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det jeg har brukt er fra Autogeek el c.c.s i england (Duragloss distr der) Etter min mening noe av det bedre "ukjente" til bil. Merket er fra 1971 mener jeg, startet av 2 brødre som ikke var fornøyd med hva som allerede var på markedet og ønsket enklere og bedre produkter og utviklet etter mye testing og feiling først DG101, som faktisk er den orginale "wet look" aio`n, ellers er Duragloss produktene veldig motstandsdyktige mht det meste, jeg har ikke testet alt mulig mht holdbarheten på disse produktene selv, men ut ifra den omtalen de får på de fleste forum er det 99,9% positivt. Bare hold dere unna MicroFiber produktene deres, der er det MYE annet som er MYE bedre, er vel noe i "skomaker bli ved din lest" At det blir flekker etter regn har også noe med hva som kommer ned med/i regnet, når det tørker på bilen blir avfallstoffene liggende igjen som flekker. dette ungår du generelt ikke uansett polish el ikke, men polishen beskytter lakken slik at stoffene som blir igjen ikke skader lakken, samt at de er enklere å fjerne etterpå og vannet renner fort av når du kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Er å få tak i en voks/sealer som ikke perler seg, Klasse f.eks. da renner vannet av istede, det vil jo muligens hjelpe litt på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg