Quikshare Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Er det vanskelig å bytte fjærene? Verkstedene har jo syke priser, så dette må jo være noe man kan gjøre selv..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Det er kjempe lett.. Skru av mutteren på toppen av demperen, 21mm tror jeg.. Ta av hjulet, og skru ut de 2 boltene der. Så er det bare ta ut hele dritten og skru av skåla og dra av fjæra.. Samme rekkefølgen når du monterer igjen også:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
print.screen Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Heeelt perfekt! :) Har lurt på det samme... =) Trenger man fjærklemmer når man bytter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 du trenger umbraco til å holde igjen den skruen i midten.. eller du kan sveise deg en nøkkel som jeg gjørde eller kjøpe spesial verktøy på eventuelt biltema.. er ikke noe problematisk å bytte på 3 ern ihvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 jeg trodde også dette ville bli vanskelig! hehe.. skaffet meg en fjørklemmer, og etter 3 raske timer var 3'ern min senket! :D det er lettere enn man tror ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Eneste som er stress, er at den mutteren oppe fremme kan være litt vrang om du har dårlig verktøy Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 samme med de bak syns jeg!.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg