Jon-Kristian Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Har lett etter en instument holder for astolpen til min porsche 924.. men finner ingen.. men veit det finnes.. noen som kan fortelle meg hvor jeg finner dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Vet ikke om merkebestemt til din bil, men jeg vet Biltema, Bilxtra har universale :) Har du en litt brei A-stolpe, passer sikkert den på Biltema (den satt som støpt i A-stolpen på en MX-3 vet jeg) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon-Kristian Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Vet ikke om merkebestemt til din bil, men jeg vet Biltema, Bilxtra har universale :) Har du en litt brei A-stolpe, passer sikkert den på Biltema (den satt som støpt i A-stolpen på en MX-3 vet jeg) Jeg har den fra bilxtra den er rund 3 cm for brei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg