Gå til innhold

Må man endre festene for å bytte til nye fangere?

Ranger emnet


MortenK

Anbefalte innlegg

Som topic, endre festene eller bare henge rett på? Har søkt i et kvarter nå..

 

Tar gjerne i mot bilder av biler med runde lykter og 140-baklykter og nye fangere.. F.eks den grå til cosnorge

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listene over fangerene passer ikke.. der har du jobben :-)

 

Her er min slik jeg kjøpte den:

DCP_0501.JPG

 

Etter litt jobb, ble den slik:

DSC07188.JPG

 

Jeg har ikke montert de nye lykterammene og den nye grillen min (ble jo rygget i, så alt ble herpet i fronten).

 

Før jeg gjør det, må jeg popnagle eller skru fast den nye frontplaten min, hehe..

 

Jeg bruker den gamle gummilisten til nye typen fangere.. blir ikke helt 100%, med mindre du skjærer det til.

 

Her er det lettere å se hvordan gamle listen ikke passre med nye fangere:

DSC07185.JPG

 

Ellers, passre jo ikke nye listne på gamle frontplaten/skjermer.. Men du kan jo alltids modde da.. evnt skjære til gamle listen.

 

ps. jeg har kræsjet løs frontspoileren under banekjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de mener eg o er det eneste rette.. har sett så mange biler med nyere fangere å det mangler lister.. ser jo heilt på tryne ut..

 

ja, jeg har tenkt å montere nye listene.. men jeg fjernre ikke gamle listene før jeg har nye listene, klips og tid, samt sted til å montere de :P

 

uten list er værre enn en mispassende eldre list.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår