ss242 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Må man ha hjerne spesielt til cc? Greit å vite hvis jeg må finne en ny, kjedelig å miste cc'n. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocooler Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 jau d lurer jeg å på!! vil da gjerne beholde cruise control`n min ja søkke snedig å ha på langtur!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det jeg har hørt, er at man bare river ut TCM (automathjernen). Når det er gjort, må man bare kortslutte "park ledningene", så man får lov å starte. Automaten sender signal til motor, når den skal skifte gir, så motor stiller tenning for å senke effekten i øyeblikket den girer. Ellers, ville jeg vurdert Getrag kasse.. http://www.klracing.se selger adapterplate for 2000 SEK. I mine erfaringer er ofte M90 (spesiellt til hvitmotor, non-gnom edition) gjerne dyrere enn Getrag 265. Det kan vel være problem å finne en ok 265, men samtidig så tåler ikke m90 all verden, gnom edition eller non-gnom edition. ps. kenito: GNOM BURN! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg