Gå til innhold

modifisering av min 960

Ranger emnet


turbocooler

Anbefalte innlegg

Det jeg har hørt, er at man bare river ut TCM (automathjernen).

Når det er gjort, må man bare kortslutte "park ledningene", så man får lov å starte.

 

Automaten sender signal til motor, når den skal skifte gir, så motor stiller tenning for å senke effekten i øyeblikket den girer.

 

Ellers, ville jeg vurdert Getrag kasse..

http://www.klracing.se selger adapterplate for 2000 SEK.

 

I mine erfaringer er ofte M90 (spesiellt til hvitmotor, non-gnom edition) gjerne dyrere enn Getrag 265.

 

Det kan vel være problem å finne en ok 265, men samtidig så tåler ikke m90 all verden, gnom edition eller non-gnom edition.

 

ps. kenito: GNOM BURN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår