as racing Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 vet ikke trykk eller noe... tenker jeg bestiller nye goodridge slanger fra kollevold i morgen så det blir skikkelige saker... Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 det hadde jeg gjort også :spin Hva slags dim. på skiver og merke på kaliper er det du har der? Hva måtte du gi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Er det noen forskjell på om kaliperen har to eller ett hull da sånn sett ang oppkobling av custom versus org.Grunnen til at det er to på 240 er pga at det er to krets og lagt opp sånn.. bremsevæska fra de to hulla på kaliperen går jo til sammen inni kammerene på kaliperen allikevel!?? eller.. Så må det vel komme på det samme om man fører de to slangene sammen rett før kaliperen eller at bremsevæska møtes inni kaliperen.. Du må ikkje koble sammen de to slangene, det er en slange til hver krets og når de er kobla sammen har du bare en bremse krets, dvs. får du lekasje på en krets har du niks mer brems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ok så da er kaliperene adskilte innvendig da altså.. lurt litt på det der.. I såfall så man plombere en slange da så man får brems på to hjul i tilfelle lekkasje.. Men slangene så litt feil ut da,åkke som! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
as racing Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 det hadde jeg gjort også :spin Hva slags dim. på skiver og merke på kaliper er det du har der? Hva måtte du gi? 300mm nå men har liggenes 330mm er bare å skimse adapteret til kalipperne ut litt. ga vel ca 12000,- for noen år siden av ruud racing. :volvopower: Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg