Mazda 626 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hei! Mp bilen min mistenker jeg at eksosanlegget er litt tettet. Bilen har dårlig effekt, og når jeg banker på eksosrørene så hører jeg at det er deler der inne som er løse. Hva bør jeg gjøre? Har megalite penger for tiden, så vil gjerne høre billigste løsning som funker. På forhånd takk! Mazda 626 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Du kan jo demontere anlegget og ta deg en kikk f.eks. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Gåen katalysator. kjøp ny, biltema har billige. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 billigaste er å kjøre uten eksos anlegg, men den lokale purk liker sikker ikkje det Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hvis katalysatoren er gåen, så kan du jo bare modifisere den litt hvis du har tilgang på div. verktøy.. Skjær den opp fra øversiden (den sia som er opp mot bilen), røsk ut all innmat, og sveis igjen. Hvis du er heldig kan effekten til motoren øke bittelitt også ;) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Eller som jeg gjorde. Bare knuste innholdet i den helte det ut og skrudde den på igjen (Den var tett og knust) Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 for det blir jo veldig bra nå han skal på EU-kontroll Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Har megalite penger for tiden, så vil gjerne høre billigste løsning som funker. Før du gjør noe som helst, så kan du skru av det eksosanlegget som er montert i dag, og sjekke om det virkelig er tett. Jeg har aldri satt mine ben under en Mazda, men på andre biler er det bare 5-10 bolter å skru av, så har du hele dritten i hendene. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 for det blir jo veldig bra nå han skal på EU-kontroll Han må jo sette på en ny katalysator før eu-kontrollen da. Han kan ha flaks og det går gjennom uten katalysator, men tviler på det. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Han må jo sette på en ny katalysator før eu-kontrollen da. Han kan ha flaks og det går gjennom uten katalysator, men tviler på det. Blir jo bare mye mer arbeid. Ja, det tviler jeg også på. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Mye mere arbeid? Det er er vel 4 skruer som må skrus ut og inn en gang til. Han får utsatt utgiftene og kan kjøpe den en gang han har råd og bilen vil gå bedre til han får satt inn ny Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg