Gå til innhold

Decade med forvrengt lyd

Ranger emnet

wunderbaum

Anbefalte innlegg

Kjøpt nye decade og spiller de på en dynabel bf 8040.. en 4 kanaler som er brokoblet. Når jeg skrur litt opp (gain er ikke justert noe høyt) forvrenger bassen seg.

Hva kan feilen være? decaderne skulle man kunne spille ordentlig høyt med, har jo nok effekt fra forsterkeren, feit strøm kabel feit jord kabel hekta på feste til setebeltet. Allikevel får jeg ikke den dype bassen.. høres rett og slett ganske pinglete ut. Montert i hathylle foresten, den har jeg tenkt til å forsterke med glassfiber for å få den stivere

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. har ikke bare blitt så du har hatt for høye forventninger da, og pøøøser innpå med alt du har av bass fra spilleren?? ;)

Nope... Er på tredje dynabel forsterkeren nå. Første var det noe jordfeil på.. Som jeg tror smitta til min pioneer spiller for den begynte også å summe. Så bruker lånt spiller..

Så fikk jeg ny og den var delefilteret defekt på, så den ble bytta. Har fått justert det inn passelig bra nå. Nå skal jeg forsterke hathylla med glassfiber så trur jeg at anlegget er i mål. Problemet var løste seg med litt justeringer, og en forsterker som virker. Spiller bra nok for mitt behov :pimp

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trykker ikke "skikkelig" hvis de ikke er "riktig" montert...

Har du festet dem i noe solid?? er det tett rundt hatthylla?? osv osv... det aller beste er hvis du har plass til kasser til dem, da blir det TRØKK... 55liter pr.stk, og port på 10x22cm

55liter?! wow.. det var da ikke lite :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider