Gå til innhold

Senking av Jetta 1

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

siden detta skal bli et resto prosjekt eller noe slikt er det jo såklart påkrevd med laaaaaaaaaaav bil.. tenkte ca 100 eller 110 senking.. noen som har noe erfaring med senkesett som slipper bilen ned såpass?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

siden detta skal bli et resto prosjekt eller noe slikt er det jo såklart påkrevd med laaaaaaaaaaav bil.. tenkte ca 100 eller 110 senking.. noen som har noe erfaring med senkesett som slipper bilen ned såpass?

Gewinde fra Weitec, KW, FK, H&R, Koni..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om godkjenning? hehe.. bilen skal ikke være en bruksbil heller.. vil bare ha den skikkelig fet..hehe.. Less is more.. sa gutten som skal hive på masse krom ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by brooom

KW skrubart uten hjelpe fjærer e vel ein god start ?

Noen som testa det ut ? Jeg har ikke gidda teste de ut foreløbig :D

Uten hjelpefjærer blir det forferdelig stivt å kjøre med. Bilen vil ligge mye bedre på veien med hjelpefjærene også.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AudiDefender

Black&Decker-senkesett skal være ganske bra har jeg hørt... lol lol og da får du bilen akkurat så lav du vil:D :D

jeg er jo ikke dum da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AudiDefender

Black&Decker-senkesett skal være ganske bra har jeg hørt... lol lol og da får du bilen akkurat så lav du vil:D :D

Faktisk ikke..... ;) Golf1 og Jetta 1 har ikke nok fjæringsvei foran orginalt til det.

Dette er min bil uten fjærer, øvre fjærskål og støtgummi foran...

117-1709_IMG.JPG

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider