Helios Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 siden detta skal bli et resto prosjekt eller noe slikt er det jo såklart påkrevd med laaaaaaaaaaav bil.. tenkte ca 100 eller 110 senking.. noen som har noe erfaring med senkesett som slipper bilen ned såpass? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Helios siden detta skal bli et resto prosjekt eller noe slikt er det jo såklart påkrevd med laaaaaaaaaaav bil.. tenkte ca 100 eller 110 senking.. noen som har noe erfaring med senkesett som slipper bilen ned såpass? Gewinde fra Weitec, KW, FK, H&R, Koni.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 KW Gewinde er et trygt kjøp ved myyye senking! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Kjøp Gewinde du, så har du muligheter til å justere opp og ned, tror det vil spare deg for mye banning og ergrelse..:D :D :D Og husk blanke dorull hjul!!! hehe.. er endel av senkingen det:D :D :D :D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Det er vel bare H&R som har gewinde som kan godkjennes med mer enn 85/95 mm senking 95 er mer enn lavt nok Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hvem bryr seg om godkjenning? hehe.. bilen skal ikke være en bruksbil heller.. vil bare ha den skikkelig fet..hehe.. Less is more.. sa gutten som skal hive på masse krom ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Polo Classic Det er vel bare H&R som har gewinde som kan godkjennes med mer enn 85/95 mm senking 95 er mer enn lavt nok Sier du bare for at du skal ha lavere bil enn han :D:D:D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Resto einser Jetta blir konge! Lykke til med prosjektet. Post masse bilder underveis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 KW skrubart uten hjelpe fjærer e vel ein god start ? Noen som testa det ut ? Jeg har ikke gidda teste de ut foreløbig :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Black&Decker-senkesett skal være ganske bra har jeg hørt... lol lol og da får du bilen akkurat så lav du vil:D :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by brooom KW skrubart uten hjelpe fjærer e vel ein god start ? Noen som testa det ut ? Jeg har ikke gidda teste de ut foreløbig :D Uten hjelpefjærer blir det forferdelig stivt å kjøre med. Bilen vil ligge mye bedre på veien med hjelpefjærene også. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by AudiDefender Black&Decker-senkesett skal være ganske bra har jeg hørt... lol lol og da får du bilen akkurat så lav du vil:D :D jeg er jo ikke dum da.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by AudiDefender Black&Decker-senkesett skal være ganske bra har jeg hørt... lol lol og da får du bilen akkurat så lav du vil:D :D Faktisk ikke..... ;) Golf1 og Jetta 1 har ikke nok fjæringsvei foran orginalt til det. Dette er min bil uten fjærer, øvre fjærskål og støtgummi foran... Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Fete felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hva heter de felgene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg