Kid-A Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 BBS Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Polo Classic Uten hjelpefjærer blir det forferdelig stivt å kjøre med. Bilen vil ligge mye bedre på veien med hjelpefjærene også. OK! Tenkte meg noe slikt, noe jeg alltid har lurt på, Men det er ikke akkurat nødvendig for min del skru det helt ned =o) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by brooom OK! Tenkte meg noe slikt, noe jeg alltid har lurt på, Men det er ikke akkurat nødvendig for min del skru det helt ned =o) Bedre å skru det helt ned med hjelpefjærer. Bunnpanna blir ikke liggende høyt over asfalten da..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sånn skal det senkes!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Noe slik jeg har tenkt meg ja.. men MEEER krom :) og ingen grill-list og slikt.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Helios Noe slik jeg har tenkt meg ja.. men MEEER krom :) og ingen grill-list og slikt.. Kunne ikke bli mer enig!:) Kanskje litt mer sånn som denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Jepp.. nærmer oss der.. få ei takgrind og litt anna smått også så.. men den bilen til venstre på bildet der.. DEN er fet den :) og jada.. jeg vet hva slags bil det er ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Helios men den bilen til venstre på bildet der.. DEN er fet den :) og jada.. jeg vet hva slags bil det er ;P Er det fusch felger som er på den rocco'en? ser sånn ut ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Fuchs ja, 7x15" om jeg husker rett. Og utkasteren på den bensinstasjonen i Reifnitz er litt av en type! En rund og blid middelaldrende gubbe med feiekost og navneskilt i gull, som passer på at ingen fulle rånere rapper øl fra kjøleskapet. Wörthersee, I'll be back! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg