Mombasa Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Skal til å bytte spiller... så lurer i hovedsak på hvor får jeg kjøpt en iso overgang så jeg slipper å begynne å kutte bort ledningene som hører til bose anlegget mitt?? Tengte meg en Alpine eller Pioneer DVD spiller... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Seriøst ingen som vet?? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clubzoda Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Bjørns bilstereo i ålesund er forhandler av audiocom, som igjen forhandler AIV, som leverer overganger til de fleste biler. Raskt søk på Audiocom sine sider Siter vento tdk. up'n'runnin støgg gammal golf 2. mulig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg