Gå til innhold

Volvo vs bom.. Hvem vinner?

Ranger emnet


JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Va da slik ein bomstasjon?:spin

 

Var en bomstatsjon ja :P Det som er så teit var at skiltet var dekt over..(Sånn advarsel at bommen kom) Så jeg var 100% sikker på at det var åpen for fri kjøring.. Derfor jeg kom så fort mot den også.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På Grønmo søplefylling har dem slik bom som er ledda ved festet... Han tullingen i vekta lukka den en gang mens jeg veide inn, så den ikke for blindsona (MAN TG-A Høy tippbil) og jeg kjørte glennom den. gubben hyla og skrek at jeg hadde kjørt på bommen. tenkte jeg skulle ta en titt på den og oppdaga at det var bare å svinge den tilbake og "klikke" den på plass... Var hengsel i enden... Sikkert blitt lei av at alle kjørte dem ned :D

 

 

Ikke unormalt at dem er sånn.. heldigvis :P Hvis ikke så hadde nok mange blitt drept av dem.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha på nytt klistremerke også?var spesielt det du hadde...:)

 

Jeg kommer til å bestille et nytt fra klubben ja :) Har et liggende.. Men har mer eller mindre gitt det til broren min..

Men om jeg setter det på vet jeg ikke ennå.. For skal trolig selge bilen min snart.. Så vet jeg ikke om den neste eieren vil ha det på eller ikke..

 

Nei.. Ikke mange som har det.. Og for god grunn :)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må få en til kristine=) sånn at vi matcher..

noe meeting en dag eller?? vent litt, din bør vel kanskje rulle da;p

 

hehe, kanskje jeg kan få colli til å slepe meg :P

Jeg så igjennom varelageret og det er nok tomt for jentetopper..

 

Har en god del skjorter igjen, men de fleste er vel large...

Kan kanskje ordne noen topper til ca. august, må først bestille de, så må de produseres.. Mener det går med ca 2200 sting på en topp/skjorte. Husker ikke helt, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en kjedelig bemerkning fra min side:

 

slike bommer pleier å være laget av et tynt alu-rør, med en kjerne i enden som er lagd for å gi etter, framfor å drepe fyren inni bilen :)

 

de er ofte veldig lette, og også lette å reparere/bytte kjerne :)

 

er vel èn gang pr. 2 mnd at lastebiler osv river ned en bom eller to på jobben. ;)

 

godt at det ikke gikk utover karosseriet, og grattis med ny frontrute!

 

trenger kanskje en ny jeg også... men venter til jeg gjør noe sånt som du gjorde :D

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en kjedelig bemerkning fra min side:

 

slike bommer pleier å være laget av et tynt alu-rør, med en kjerne i enden som er lagd for å gi etter, framfor å drepe fyren inni bilen :)

 

de er ofte veldig lette, og også lette å reparere/bytte kjerne :)

 

er vel èn gang pr. 2 mnd at lastebiler osv river ned en bom eller to på jobben. ;)

 

godt at det ikke gikk utover karosseriet, og grattis med ny frontrute!

 

trenger kanskje en ny jeg også... men venter til jeg gjør noe sånt som du gjorde :D

 

Yes.. De er vel laget for å gi etter (som det også står litt høyere opp) hehe :)

 

Hadde flaks med karosseriet mitt ja.! Hadde ikke vært så veeeeldig happy for å ødlegge bilen.. I alle fall rett før jeg skal selge den.!!

 

Takk =) Så plutselig veldig mye mer :P Den andre ruta var visst fra midten av 80tallet regnet ekspertene med :P Var visst laget av en annen type glass kvalitet som veide mye mer enn det dem gjør nå også.. Så :P vektredusering er en fin ting.! hehe

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår