Gå til innhold

Volvo vs bom.. Hvem vinner?

Ranger emnet


JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Yes.. De er vel laget for å gi etter (som det også står litt høyere opp) hehe :)

 

Hadde flaks med karosseriet mitt ja.! Hadde ikke vært så veeeeldig happy for å ødlegge bilen.. I alle fall rett før jeg skal selge den.!!

 

Takk =) Så plutselig veldig mye mer :P Den andre ruta var visst fra midten av 80tallet regnet ekspertene med :P Var visst laget av en annen type glass kvalitet som veide mye mer enn det dem gjør nå også.. Så :P vektredusering er en fin ting.! hehe

 

åja? Det var da sannelig noe som hadde vært greit å hatt vektdifferansen på..

 

Men nå fikk du vel med toning og topprutesoting også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

klarer ikke helt å sette sammen et regne stykke på hvordan pokker du meier ned en bom i 90 km/t med KUN skade på front ruta di.. den bommen må ha vært 2mm tykk plast som dem de har langs veien!

 

har dunoen gang kjørt ned en Gumi kjegle i 80? da skjønner du fort hvilken fatale skader man får.. nesten som å kjøre ned et esel

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
åja? Det var da sannelig noe som hadde vært greit å hatt vektdifferansen på..

 

Men nå fikk du vel med toning og topprutesoting også?

 

Ja.. Men tviler på at kompisen min veide ruta mi før han kasta den.. hehe :P

Det var toning på ruta mi :) Den var gul grønn.. Noe som var veldig kjeldent.. (I følge han eksperten da.. Så sa han at det var en typisk amrikansk rute.. Men kan ikke tenke meg at bilen min er det.!) pga reg,,

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke helt å sette sammen et regne stykke på hvordan pokker du meier ned en bom i 90 km/t med KUN skade på front ruta di.. den bommen må ha vært 2mm tykk plast som dem de har langs veien!

 

har dunoen gang kjørt ned en Gumi kjegle i 80? da skjønner du fort hvilken fatale skader man får.. nesten som å kjøre ned et esel

 

Ikke no vanskelig å regne ut det.?

Kjegle står på bakken og en bom er over bakken?

Forskjellen er vel at bommen spretter opp pga ruta er lent bakover.. Mens en kjegle blir dratt forran bilen..

og hvis du kjører den bilen du har bilde av.. Så er jo den laget i plast i forhold til min..

 

Men samma det.. Jeg vet i alle fall at bilen min er hel.. og det ser man jo på bildene også.. Så hva maser du om?

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke helt å sette sammen et regne stykke på hvordan pokker du meier ned en bom i 90 km/t med KUN skade på front ruta di.. den bommen må ha vært 2mm tykk plast som dem de har langs veien!

 

har dunoen gang kjørt ned en Gumi kjegle i 80? da skjønner du fort hvilken fatale skader man får.. nesten som å kjøre ned et esel

 

Skal ikkje kjøre ned gummikjegler eller esel! :hello:

 

 

Flaks at bommen ikkje kom borti noko anna enn ruta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*han kjører japse, men er stadig innom volvo delen å lar oss få vite hvos missunnelig han egentlig er for å ha biler som tåler en støyt å en kan bruke uten å være redd for at de detter fra hverandre;)

 

heh.. Japse er jo bare plast fra a til å.. Og det er jo bare masse ekstra plast man får kjøpt til de bilene også.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår