V940R6 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hei hei. Tenkte jeg skulle legge inn noen bilder av de mest utrolige postbilene som har eksistert i Norge og Sverige=) Begynner med denne Saab'en: Så et bilde av en meget spesiell Opel Kadett som var bygget på samme måte som Saaben, noen som har det bildet?(bilen gikk visstnok på nordmøre) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Den kadetten e går i Østfold nå tror jeg. Så den for noen uker sia. Dame som kjørte. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Står da TELE på den saab'en, er nok en montørbil den. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Noen lagt merke til noe morsomt på svenske postbiler? De er høyrestyrte :) Egentlig ganske finurlig, da man slipper å gå rundt bilen, for å lever post Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 det var de vel i norge før og? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 sverige hadde vel høyreratt til utpå 70-80tallet en gang. Rett emg vis jeg har feil angående årstall, men vet at de hadde høyrestyrte biler der før. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Noen lagt merke til noe morsomt på svenske postbiler? De er høyrestyrte :) Egentlig ganske finurlig, da man slipper å gå rundt bilen, for å lever post Hehe, gå rundt bilen? Jeg kjører på andre sia av gata jeg ;)Folk reagerer sjelden dersom man kjører sent og forsiktig. Posten må frem vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 sverige hadde vel høyreratt til utpå 70-80tallet en gang. Rett emg vis jeg har feil angående årstall, men vet at de hadde høyrestyrte biler der før. Hvis du mener svenske biler generelt, så tar du skammelig feil. Svenskene kjørte derimot på venstre av veien fram til 3 september 1967 kl 0500, men rattet har de alltid hatt på riktig side. Busser og liknende kjøretøyer som var tilpasset at veikanten var på venstre side av kjøretøyet var selvsagt konstruert for dette og måtte bygges om eller avhendes ifm overgangen til høyrekjøring. Postbiler med skyvedør og høyreratt er jo nettopp tilpasset vår høyrekjøring ved at de har lett tilgang til veikanten der hvor postkassene står. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Den kadetten e går i Østfold nå tror jeg. Så den for noen uker sia. Dame som kjørte. Har sett den røde kadetten mange ganger selv, men fy for en stygg bil! Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Svenske postbiler har fortsatt rattet på "feil" side :) Så det senest i dag. Og har sett det hver dag i en uke nå. hehe. Så ganske praktisk ut spør du meg! Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Jeg har sett norske postbiler med høyreratt i Oslo... Peugeot Partner. Så det fins... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Har sett den røde kadetten mange ganger selv, men fy for en stygg bil! Hahaha! Så den faktisk idag, ute på bondelandet (Varteig) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clubzoda Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Så et bilde av en meget spesiell Opel Kadett som var bygget på samme måte som Saaben, noen som har det bildet?(bilen gikk visstnok på nordmøre) denne du tenkte på? Siter vento tdk. up'n'runnin støgg gammal golf 2. mulig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Sjekk breddinga! :boxing Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ja skikkelig bodykitt på den der... hive nedi gsi-maskin eller noe turboopplegg og så ut på rudskogen=) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg