@alph@ Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Heisann Jeg har en Omega '98 2.5 V6 som av en eller annen grunn ikke har låsbart tanklokk?!?! Noen som vet om noen stilige lokk eller noen løsninger her FØR jeg går ut på Shell-stasjonen og bare kjøper meg noe som alle andre har? Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 En kamerat av meg hadde lik din bil, men 1995 modell. Der låste tanklokket seg når bilen ble låst. Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Låser ikke bensinlokket seg når du trykker på den lille knappen på nøkkelen? Skal ikke påstå at min gjør det, men det påsto i hvert fall min gamle far en gang. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 låsen på lokket skal jo gå på sentrallåsen da. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Når man låser bilen som vanlig? Noen som vet hva den lille ekstraknappen på nøkkelen er til? Oppholder meg sjelden i dårlige strøk, så jeg har aldri tenkt noe videre på dens funksjon:-) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 skal gå på sentrallåsen den ja. ser du en sånn pinne på venstre sia innafor lokket? den skyter ut når du låser bilen, og huker seg på et hull på tanklokket... Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@alph@ Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Først av alt ; Tusen takk for svar fra dere alle :) Dernest ; F**n ... :angry: Jeg har ikke sjekket om det er låst etter at sentrallåsen har slått inn da jeg ikke har låst bilen de gangene jeg har fyllt bensin (som begynner å bli noen ganger etter at jeg ble eier av denne noe tørste bilen :titties: ). Noen som vet hvem som forhandler slike Irmscher-lokk for Omegaen i og rundt Trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daglinn Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Tror Irmscher bare produserer folie (Fake)Tanklokk til denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Den lille knappen på siden er vel for startsperra om du skulle åpne bilen fysisk med nøkkelen? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@alph@ Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Jo så f@n!!! Selvsagt låste tanklokket seg samtidig med sentrallåsen :) Som sagt, sjelden jeg fyller med bilen låst ;) Igjen, takk til alle mann som tok seg tid til å svare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 haha, på gamle omegan min hadde den greia knekt inni, så den låste seg ikke, var bare plastic sperre så ganske lett og få den opp kan man si. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg