e-36 burnout Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Lurte på om forsikring (full-kasko) dekker bytte av frontrute, etter at jeg har fått en sprekk, etter steinsprut... Går mann ned i bonus, er det stor egenandel osv... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hvis ikke du har noen annen å skylde på så går du vel ned i bonus. Og egenandel kommer jo an på hva du har blitt enig om med selskapet vil jeg tro. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by bmw-bergen Lurte på om forsikring (full-kasko) dekker bytte av frontrute, etter at jeg har fått en sprekk, etter steinsprut... Går mann ned i bonus, er det stor egenandel osv... jeg har bil ekstra(tror det heter det).. gikk ikke ned i bonus og fikk bytta ruta helt gratis ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Glass-skader berører ikke bonusen. Om du får byttet vinduet på forsikringen avhenger av skaden. Hvis skaden er i synsfeltet så dekkes dette av forsikringen og du må betale egenandelen. Sjekk forsikringspapirene eller kontakt forsikringsselskapet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 vis rute må byttes pga stein spurt(ifm eu kontroll) dekkes dette av forsikring mot at du betaler egenandel... har ingen innvirkning på bonus Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Takk for hjelpen... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg