Mustang95 Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hei,Bestilte endel stuff fra http://www.sparkleauto.com ca 30 kg med forskjellige produkter til $290, fikk deretter en mail om at frakten ble $370. Syntes det ble for mye, så jeg spurte om ikke de hadde rimeligere shipping metoder, fikk til svar " yes we can send it the slowest way". Pakken ble så sendt med FedEx economy og frakten kostet $226 og tok 8 dager fra den ble sendt til jeg hentet den på postkontoret. Hadde de sendt med USPS så hadde det blitt enda billigere ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 jeg pleier å kjøpe meguiars på ebay.com eller ebay uk.mye billigere frakt enn autogeek. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg