jantore Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Mange som skal å kjøre på rudskogen nå til onsdag? Er kjøring ifra 14-19 Koster kr 550. Må stille med egenflaggvakt. Det vill ikke være egne der. Så det må lages en liste over hvem som skal stå når. Litt kjipt men sånn er det nå bare. Jeg skal i allefall bruke opp de dekkene jeg har igjenn på bilen. :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Sendte en mail til arrangør ('mowinkel'), men har ikke fått noe svar. Sitter du inne med viten om det går an å møte opp, betale der og kjøre? Uten forhåndspåmelding & betaling? Kaaanskje jeg kommer... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 jeg regner da med at han ikke nekter på det. blir mere penger i kassa av det da ;) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Får stadig mer lyst på å dra. Spesielt med tanke på at jeg så og si har avtalt lyskryss-race med Q_Silver :D Men dumt å kjøre den lange veien, for så å få høre at; "sorry, du står ikke på lista vår..." Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Jeg vil også VELDIG gjerne være med. Så om det fortsatt er plass, er jeg garantert med.... For alle de som kjører med overladning (fint ord...) så er det jo perfekte forhold nå, og det er lovt finvær hele uken. Og hva skal man med sommerdekk om vinteren ? de må jo brukes opp på sommeren ;) Om noen leser denne som har med arrangemanget og gjøre hadde jeg satt stoooooor pris på om vedkommende kunne sendt meg en mail på robert@adviso.no Mvh Robert Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hvem person og biler er det som skal dit forresten ? (Kommer uansett dersom jeg får plass, men kult å vite :) Mvh Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
360_R Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Er det ok å bare komme på rudskogen, onsdag ? I tilfelle ikke, hvor skal jeg forhåndspåmelde meg ? Må vi være flaggvakter hvis vi betaler 550 spenn ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 noe mer info om dette? kjedelig og kjøre 10 mil og så er det ingenting der nå jeg kommer.. link? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 skulle blitt med ned for å se på osv, men må til stavanger i jobbgreier. dritsurt... (men greit betalt) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jan Tore: Har du kontaktinfo på han som arrangerer det ? slik at jeg kan ta kontakt ? Greit å avklare på forhånd om det er ok med en til eller ikke. Mvh Robert Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jeg kommer meg ikke fri fra jobben :( Må bli hjemme... *sukk* Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Ost Jeg kommer meg ikke fri fra jobben :( Må bli hjemme... *sukk* Kansje best det med tanke på lyskryss-race med Q_Silver vis det er supraen hannes det er snakk om, den går sykt nu da..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Mr.X Kansje best det med tanke på lyskryss-race med Q_Silver vis det er supraen hannes det er snakk om, den går sykt nu da..;) Jeg hadde stillt opp jeg! Utfallet kan jeg ane, men opp til 80-90 på gata og høstsleip asfalt skulle jeg ha hatt en sjanse :) Jeg foreslo vinterdekkpåbud, men det ville ikke Q_Silver ha noe av :D Men jeg kommer tilbake, da med enda mer effekt! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Først betale 550 kr så må man stå flaggvakt? høhø Dere kan få klippe plenen min for 400kr.... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by momo Først betale 550 kr så må man stå flaggvakt? høhø Dere kan få klippe plenen min for 400kr.... Ja det er vel ikke store forskjelen på og kjøre en plenklipper og en 88 Ford Scorpio V6 2.9i, så man skjøner jo problemet ditt. :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg