Gå til innhold

Rudskogen Onsdag 15.10

Ranger emnet

jantore

Anbefalte innlegg

Det med flaggvakt er jo ikke så ille da. Både fører og bil trenger en nedkjøling, og om man får rulleringen til å fungere greit er det sikkert ikke så lenge man må stå om gangen.

Regner med at dette treffet er arrangert privat (har ikke sett noe info noe sted, så det er min konklusjon :) At man da mangler noen flaggvakter ser ikke jeg som noe stort problem. Vet om værre ting enn å ta et par røyk mens man titter på masse tøffe biler som suser rundt ;)

Det jeg er mer bekymret for er om jeg får kjøre eller ikke, men jeg drar nå ned uansett, så får vi se....

Om jeg får kjørt, så har jeg kjørt 2xVåler, 2xRudskogen og 1x Nurburgerring denne sommeren, det er jo ikke så ille ;)

Noen andre som skal ned dit fra Oslo ? Kjøre sammen ?

Mvh

Robert

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis pleier man få betalt for drittjobber men.

Lure dere som gidder å dra ned dit da. Først betale nesten dobbelt så mye som vanligvis også få beskjed om å stå langt faen i vold å fryse.. høhøh..

hmm ja jeg lar meg nesten bli fornærma av en fyr som kjører 4x4.. høhø igjen.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en privatperson leier banen for å arrangere kjøring bør han jo klare å skaffe et par flaggvakter også. Dersom han tar 550 pr. pers så trenger det ikke å komme mer enn 17 biler så har han råd til å betale flaggvaktene noen hundrelapper hver!

Er det et spleiselag er saken en annen, men da må vi jo dele baneleien på antall deltakere. Nei, arranger noe skikkelig, så kanskje jeg betaler en halv høvding. Ikke for å være kjip, men for 50 kr. ekstra kunne man vært med på kurset vårt med Tommy Rustad, samt seks andre instruktører som kostet skjorta... Bare nevner det ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forøvrig var et sinnsykt bra opplegg!! Det skal dere ha for ! ;)

Men, MÅ bare ha med meg en kjøring til denne sesongen, så nå er jeg med på alt for å få kjørt, farlig vanedannende dette her...

Når blir neste PRODRIVER forresten ? Neste Uke ? :)

Mvh

Robert

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

Som forøvrig var et sinnsykt bra opplegg!! Det skal dere ha for ! ;)

Men, MÅ bare ha med meg en kjøring til denne sesongen, så nå er jeg med på alt for å få kjørt, farlig vanedannende dette her...

Når blir neste PRODRIVER forresten ? Neste Uke ? :)

Mvh

Robert

Takker for det. Nå var det forsåvidt ikke meningen å disse, men jeg synes som sagt at man bør klare å få tak i et par flaggvakter når man skal arrangere noe...

Neste ProDriver bli nok ikke før utpå nyåret, men da på isbane! :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider