evennesh Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hei! eg har nå satt ny motor i 240en min. Fra b230a til b21et. (K-jet) ka dimensjoner bør eg bruka på tilførselen og returen? Eller spiller det ingen rolle?? Skal jo gå et trykk på 5kg... Trenger svar fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jeg har 82mod. 244dl og kjørte med det org. pluss et tilsvarende på returen.. og det holdt til 1,4 bar på t3/04 turbonetics,531 topp,alu i/c ,høyeffekt bensinpumpe og datasprut osv.. tror ikke jeg overdriver hvis jeg anslår effekten til 250+++... ble aldri bremsa men bare mappa etter veien den desverre så defor moderat effektanslag.. Og det funka for meg.. Men legg en 10mm til tur du og kjør returen i røret som er der org. Men det er sikkert noen andre som mener du burde legge opp minst 4" teflon nasa spec. da :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Bruk 8mm kobberør fra biltema som alle oss andre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Skal bare påpeke at det er 12mm utgang fra tankpumpa og inn på bensinpumpa, så en må lage en form for overgang (lodde 12mm rør oppå ett 8mm rør), eller bruke 12mm rør fra tank til pumpe, og 8mm fram til motor. Er det foresten noe stort problem å bruke slange fra tankpumpe til hovedpumpe? Bruker foreløpig en 13mm slange der, som er godt stripset fast til retur-røret. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Er overgang og slange mellom tankarmatur og pumpe på litt nyere 240 el. innsprut hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Originalt så er det slange på 12-13mm fra tankpumpe til hovedpumpe, så går trykk fra hovedpumpa enten til akkumulator (K-Jet) eller bensinfilter (LH 2.x) videre ut til plastrør til trykk og inn på motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evennesh Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ja får satsa på 8-10mm rør, så må d funka fjell d tenke eg:) Ein ting te eg lure på.... Har 3" gruppe a eksos så eg fekk med motoren... Du får vell ikkje d godkjent når eg ska visa bilen? å kor stort e godkjent i tilfelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Gruppe-A eksos tilogmed? Jeg har en gruppe a-toppdekselpakning til salgs hvis du er interessert :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evennesh Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Ubrukt 3" gruppe A:):) Eg er ikkje sikker på kor mye eg vil gjer med an ennå. men seie ifra vis eg e intressert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 :notin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg