Mette Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 har ikke fått lagt ut bilder ennå av hvordan bilen ser ut pr dagsdato,men det kommer!1,6 highline med takluke,99 mod.På bilen sitter det idag M3 speil og sideskjørt,rs frontfanger,bakrutesenker,sotede lykter rundt hele,8,5x18 momo x1 felger hvite,senket vet ikke hvor mye men den er lav:)DTM potte!intriørdetaljene er lakkert svarte.Nettopp tatt av øyelokk og halvmånen til panseret,sveist panserforlenger:)skal starte å pusse ned bilen nå til helga,fått bestilt meg ny frontfanger etter mye om og men!vanskelige forhandlere rundt om syns jeg:(bestil streetfighterfanger,etter det jeg vet blir det eneste boraen i norge med den fronten:)bilen er nå svart,men skal bytte farge.Ikke helt bestemt meg for hva det blir ennå,enten noe mørkerødt eller en veldig mørk rosa med svart tak!noen som har noen forslag til farger,gjerne flersjiktsfarger:) Bilder kommer etterhvert:) Har forresten øyelokk,halvmåne og rs frontfanger tilsalgs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 hadde jo vært LITT! bedre om du først kunne fått op bilder FØR du forlanger forslag. lettere for oss når vi kan se hugget:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 har ikke fått lagt ut bilder ennå av hvordan bilen ser ut pr dagsdato,men det kommer!1,6 highline med takluke,99 mod.På bilen sitter det idag M3 speil og sideskjørt,rs frontfanger,bakrutesenker,sotede lykter rundt hele,8,5x18 momo x1 felger hvite,senket vet ikke hvor mye men den er lav:)DTM potte!intriørdetaljene er lakkert svarte.Nettopp tatt av øyelokk og halvmånen til panseret,sveist panserforlenger:)skal starte å pusse ned bilen nå til helga,fått bestilt meg ny frontfanger etter mye om og men!vanskelige forhandlere rundt om syns jeg:(bestil streetfighterfanger,etter det jeg vet blir det eneste boraen i norge med den fronten:)bilen er nå svart,men skal bytte farge.Ikke helt bestemt meg for hva det blir ennå,enten noe mørkerødt eller en veldig mørk rosa med svart tak!noen som har noen forslag til farger,gjerne flersjiktsfarger:) Bilder kommer etterhvert:) Har forresten øyelokk,halvmåne og rs frontfanger tilsalgs.. felgene skal lakkeres svarte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Dette blir tøft ;) Alltid morsomt med jenter som mekker biler :D Jeg vil foreslå at du lakkerer bilen i rød, med svart tak, å mitre delen av panseret i svart, om du skjønner hva jeg mener da :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hei sann, har du kommet deg inn her og nå. vet ikke om du husker meg men det var jeg som møtte deg i elverum og så på fronten din for en stund tilbake. prosjektet ditt høres spennende ut, legg ut bilder så fort det skjer ting da. blir et spennende prosjekt tror jeg. btw;skal du lakke felgene nå igjen?? fine er de hvertfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 ja omsider klarte jeg å rote meg inn her:)ja jeg husker deg,har du fått lakkert bilen ennå?må nok lakke felgene hvis alt skal gå etter planen mine:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 første jenta inne her på bora forumet eller ? =) nå må få du få opp noen bilder av herligheten så vi kan se =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 første jenta inne her på bora forumet eller ? =) nå må få du få opp noen bilder av herligheten så vi kan se =) hehe..ja kan se ut som om jeg er den første ja:)skal se å rote meg til å få inn noen bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Finnes det gutteboraer også? Hva skjer i såfall hvis de plasseres i samme garasje? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razer2k5 Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Dukker vel opp en liten Polo etter noen måneder da :D Siter 1993 Mitsubishi Galant GLSi 2.0 x - 1993 Citroen ZX 2.0 16V x - 1993 Mitsubishi Galant GLi 1.8 http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 hehe.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Dukker vel opp en liten Polo etter noen måneder da :D Man må være Lupo før man kan bli Polo vet du... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 morsomt..!ja det kan jo hende.. skal få lagt ut bilder,har begynt med bilen idag..å jeg driver på helt selv!foreløpig:)driver å demonterer..funnet ut at jeg skal modifisere kanalskjørtene litt å,skjære dem i forkant og bakkant så det blir en finere overgang til skjermene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 kom med bilder da du..... gjerne bilder av hvordan prosjektet går osv. btw ja min er nylakkert for noen uker siden. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Man må være Lupo før man kan bli Polo vet du... Har vel hørt om fosterstadiet? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg