Mette Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 meget useriøst forum det her.. går visst ikke an å være jente her inne!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 meget useriøst forum det her.. går visst ikke an å være jente her inne!!! Mye rart inne her... Om du ikke er medlem i VACN så anbefaler jeg deg å melde deg inn der, bra forum der også. Dessuten så slipper du mye av folka som skriver "saklig" her. :rolleyes: Bora er fin bil med stort potensiale. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Du ba vel i grunn om det omtrent i det du skrev jentebora... Dessuten er vel ikke dette det mest useriøse som har skjedd på bilforumet... Legg ut noen bilder og kom med noen substansielle innlegg så skal du ratt se at pipa får en annen lyd. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Du ba vel i grunn om det omtrent i det du skrev jentebora... Dessuten er vel ikke dette det mest useriøse som har skjedd på bilforumet... Legg ut noen bilder og kom med noen substansielle innlegg så skal du ratt se at pipa får en annen lyd. enig med deg der Reodor..:partyon: no more :offtopic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Mye rart inne her...Om du ikke er medlem i VACN så anbefaler jeg deg å melde deg inn der, bra forum der også. Dessuten så slipper du mye av folka som skriver "saklig" her. :rolleyes: Bora er fin bil med stort potensiale. ;) er medlem,har bare ikke tid til å sitte så mye på nettet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 ok.noen som har store problemer med at jeg skreiv jenteboraen min her eller?kjære vene altså!ikke bare bare å være jente å prøve å blande seg i mengden hvertfall! kommer bilder av bilen etterhvert,bare jeg får lagt dem inn på dataen.. prøve å få gjort det ikveld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 nei nei herregud bare koselig å ha jenter her på forumet =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hvis du prøver å se på det med litt humor så skal du se at det ikke virker som hele verden er imot deg :) Men få opp noen bilder! Høres ut som bilen din er veldig fin, og at jenter skrur selv er kjempe tøft! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 ok.noen som har store problemer med at jeg skreiv jenteboraen min her eller?kjære vene altså!ikke bare bare å være jente å prøve å blande seg i mengden hvertfall! kommer bilder av bilen etterhvert,bare jeg får lagt dem inn på dataen.. prøve å få gjort det ikveld.. Min kommentar om gutteboraer, jenteboraer og hva det nå måtte være var absolutt ikke ondsinnet. Jeg synes det er topp at jenter gjør noe annet enn å legge seg halvnaken på panseret (bladet Gatebil) eller stille opp med bikini og vaskebøtte på Rudskogen (Gatebiltreffene). Hadde du sett noen av mine andre innlegg om bil og jenter hadde du ikke vært i tvil om det. På den annen side; hvis du ønsker å blande deg i mengden så burde du kanskje kalt tråden noe annet. Den setter deg jo i den båsen du ikke ønsker å være og heller ikke har fortjent å være :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 oki,tanken med det navnet var vel bare for å få fram at det faktisk var en jente her inne oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 oki,tanken med det navnet var vel bare for å få fram at det faktisk var en jente her inne oxo:) Brukernavnet ditt fjerner igrunn den tvilen serru ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 hehe..syns det var litt "passende",men tok feil..Skal hvertfall få lagt ut bilder nå:)så dere ser hva jeg hanskes med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 bildene ligger inne på profilen min,sikkert jeg som er dum som ikke klarer å legge dem ut:(får ikke fangeren jeg har bestilt heller... så da blir det ny fanger iløpet av vinteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 bilder ja? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 så bilen din på rudskogen og den er blitt noe forandrett siden sist jeg så den ja, ble en ganske pen farge på bilen din. har et par bilder av den hvis jeg kan legge de ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg