Gå til innhold

jenteboraen min:)

Ranger emnet

Mette

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meget useriøst forum det her.. går visst ikke an å være jente her inne!!!

Mye rart inne her...

Om du ikke er medlem i VACN så anbefaler jeg deg å melde deg inn der, bra forum der også. Dessuten så slipper du mye av folka som skriver "saklig" her. :rolleyes:

Bora er fin bil med stort potensiale. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ba vel i grunn om det omtrent i det du skrev jentebora... Dessuten er vel ikke dette det mest useriøse som har skjedd på bilforumet... Legg ut noen bilder og kom med noen substansielle innlegg så skal du ratt se at pipa får en annen lyd.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart inne her...

Om du ikke er medlem i VACN så anbefaler jeg deg å melde deg inn der, bra forum der også. Dessuten så slipper du mye av folka som skriver "saklig" her. :rolleyes:

Bora er fin bil med stort potensiale. ;)

er medlem,har bare ikke tid til å sitte så mye på nettet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.noen som har store problemer med at jeg skreiv jenteboraen min her eller?kjære vene altså!ikke bare bare å være jente å prøve å blande seg i mengden hvertfall!

kommer bilder av bilen etterhvert,bare jeg får lagt dem inn på dataen.. prøve å få gjort det ikveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du prøver å se på det med litt humor så skal du se at det ikke virker som hele verden er imot deg :)

Men få opp noen bilder! Høres ut som bilen din er veldig fin, og at jenter skrur selv er kjempe tøft! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.noen som har store problemer med at jeg skreiv jenteboraen min her eller?kjære vene altså!ikke bare bare å være jente å prøve å blande seg i mengden hvertfall!

kommer bilder av bilen etterhvert,bare jeg får lagt dem inn på dataen.. prøve å få gjort det ikveld..

Min kommentar om gutteboraer, jenteboraer og hva det nå måtte være var absolutt ikke ondsinnet. Jeg synes det er topp at jenter gjør noe annet enn å legge seg halvnaken på panseret (bladet Gatebil) eller stille opp med bikini og vaskebøtte på Rudskogen (Gatebiltreffene). Hadde du sett noen av mine andre innlegg om bil og jenter hadde du ikke vært i tvil om det.

På den annen side; hvis du ønsker å blande deg i mengden så burde du kanskje kalt tråden noe annet. Den setter deg jo i den båsen du ikke ønsker å være og heller ikke har fortjent å være :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...