Woundz Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Pen Bora det her ;) Regner med det går greit jeg legger ut ett par bilder jeg tok av den om søndag.. ;) Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 :o er ikke mer å si... :o litt forandring og pen farge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 mette skal vi gifte oss og lage mange små VW barn ? hehe neida MEN EEEEEEEEEEEEEEEVIG digg Bora ... vedder den er like fin som kroppen din =] Jeg har merket at i Norge er det kvinnfolk som kjører fete biler =] Lykke til Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Meget pen bora. Gjorde seg bra med todelt lakk:) Eneste jeg ikke var så fan av var dtmpotten. Men ellers en meget rå bil:m'm: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoddis Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Likte bilen din...Has sansen for todelt lakk, og den farge kombinasjonen du har valgt.Pent med svarte felger og. Siter Vw Bora 16 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hei Mette! Jeg har sett bilen din på Flisa... Kjempekul! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 mette skal vi gifte oss og lage mange små VW barn ? hehe neida MEN EEEEEEEEEEEEEEEVIG digg Bora ... vedder den er like fin som kroppen din =] Jeg har merket at i Norge er det kvinnfolk som kjører fete biler =] Lykke til wtf.. du er drøy! Slutt å skrem vekk kjerringene på forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Thumps Up:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterboy Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Finfin vogn:) Eneste som er å utsette på er DTMeksosen, noe litt mer stilrent der, så erru i mål :P :) Siter fwd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 nice bora. er litt enig med gutta over har at dtm bli litt ustilig på den stilreine bilen. sikert mange som er imot meg på det jeg sier nå med tanke på motor stølse osv, men jeg ville lagt ut rør på hver side. kanskje til og med dobbelt. oo----oo tror det hadde blitt pent Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei. veldig rå bil, det skal du ha. Er enig med 200sx4ever tror det ville blitt veldig pent med enten en potte på hver side eller to på hver side, håper det kommer flere bilder snart, stå på videre... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 skjer det noe mer med denne bilen da`?? ser den ligger ute for salg,hvorfor det? kan jo ikke selge den, fortsett å behold den og bli med på treff i sommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hei,hei:)mye koselige kommentarer,takk for det:)vært lite aktiv på nettet i det siste,men kommer nå sterkere tilbake.. tror nok ikke det blir så jeg selger den,bestilt nye felger og plannlegger litt div som skal gjøres inni..tenkte lakke bilen innvendig samme som utvendig,bare motsatt..prøve å få lagt ut bilder etterhvert jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 godt å høre du beholder bilen. den er jo blitt rimelig clean den bilen nå. menne de MOMO felgene dine, er de solgt eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 har ikke solgt dem,men jobber med saken.. har bestilt meg nye som jeg håper kommer iløpet av morgen dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg