Raymond Andersen Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 har ikke solgt dem,men jobber med saken.. har bestilt meg nye som jeg håper kommer iløpet av morgen dagen. noen hint og bilder av felgene da??str osv??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 sorry for at jeg er så treig her inne altså:)hehe.. har kjøpt hunter hype 235/35/19:)Svarte med blank kant,dem ble litt i det største laget siden bilen er sånn ca passe lav!65/45 ca..må vel bruke photobucket for å få lagt ut bilder her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 sorry for at jeg er så treig her inne altså:)hehe.. har kjøpt hunter hype 235/35/19:)Svarte med blank kant,dem ble litt i det største laget siden bilen er sånn ca passe lav!65/45 ca..må vel bruke photobucket for å få lagt ut bilder her?? Jeg kjører 235/35/19 dekk på mine 19'' ASA felger, og det funker fint på min! ;) men jeg har da justerbart senkesett så blir litt anderledes på din muligens.. Jepp, lag deg en brukerkonto på: Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket også legger du bare opp bilder der, så slenger du de inn her! ;) veldig enkelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Er du ikke å farter på vinger meir eller?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 dem er litt for store på min,er litt i det laveste laget:)skal få kjøpt meg justerbart,men ting tar tid:)Har ikke vært i vinger på en stund nå..hehe..veit jeg skal en tur igjennom der på tirsdag men:)skal få til å få lagt ut noe bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 jippi:)jeg vant for best jentebil utstilling på lørdag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuzzepuza Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Den Boraen var NICE!!! fancy lakk:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Oj! :) Gratulerer! :) :) :) Var det bra med folk eller?? Hadde tenkt meg dit, men snødde så fælt på vinger på mårran og formiddagen! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 sweet :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Oj! :) Gratulerer! :) :) :)Var det bra med folk eller?? Hadde tenkt meg dit, men snødde så fælt på vinger på mårran og formiddagen! :( var ikke så forferdelig mye folk egentlig.. snødde ganske bra her på flisa å da vi reiste,så vi reiste med motto at det aldri er forseint å snu;)hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Den Boraen var NICE!!! fancy lakk:) takk,takk:)er motorsykkel farge,selv om det er noen som tror det er orginalfargen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 bra du legger ut litt bilder gunn:)hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Gratulere :D min var ikke så mye å vise frem i det fæle været så jeg sto parkert bak de andre "harry" bilene som sto ved der en kjørte inn på plassen. Samme felger som du har holdt jeg på å kjøpe meg å :p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 takk,takk:)er motorsykkel farge,selv om det er noen som tror det er orginalfargen:) heihei... den lakken der, kommer den fra en moto guzzi limited edition eller jubileumsmodellen? kikke på den fargen en dag her. jeg var å fylte bensin og da kom det en moto guzzi med en sinsykt fet rødfarge. spurte hvilken farge det var å da sa han at det var sånn jubileumsmodell. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg