Mette Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 er det noen som vet om det er mulig å få opp orginallyktene til bora??at man får av glassene liksom.. isåfall,hvordan?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hvordan man tar av glassene? Trodde ikke det gikk an på Bora eller nyere type vw jeg..det jeg mener med nyere VW er 98--> rett meg om jeg tar feil her nå! :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 jeg er ikke sikker.. hørt at det skal gå jeg men:)tenkte høre om det er noen som har noe erfaring med det eventuelt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Det går ann ja.. Hørt om folk som legger frontlyktene i varmeovnen og varmer opp ganske varmt og så er det bare til å bende fra hverandre.. ellers skal man klare det med varmluftspistol også.. Men jeg startet med det, men gadd ikke for de satt noe jævli.. Det heter forsåvidt Joey mod når man lakker lyktene innvendig slik ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 ok,takk for tipset:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg