volvo140lover Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Noen som vet om noen bra råne sanger eller?:cocain: Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Diaz - Jessheim Fremmed Rase - Råne Mora Nisse - Volvo 142 Ingenting - Wunderbaum Eddie Meduza - Volvo Ronny och Ragge - Køra fort som fan Var vel det jeg kom på nå:P:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nantu Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Diaz - JessheimFremmed Rase - Råne Mora Nisse - Volvo 142 Ingenting - Wunderbaum Eddie Meduza - Volvo Ronny och Ragge - Køra fort som fan Var vel det jeg kom på nå:P:) Det ble vel mere ; Volvo Soundtrack ?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 I disse dager passer det vel best med blues...:op: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Alt av Eddie Meduza er bra! Kjøpte en cd plate på svinesund.. den tikker og går i lastebilen dag inn og dag ut :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Diverse dance/trance/tecno kanche? cascada er jo dritbra musikk. Ellers går det vel mye i alan jackson og intrigue.(joik er kult) Too farg gone, dde og hellbillies er bre bilmusikk det også egentlig. Går litt i gammeldans og dansebænd også her da men.(ja, jeg vet det..jeg er harry som bare faan) Alt duger vel bare man får til å spille det høyt...bare å justere på boostern for å få mere bass :p Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Diaz - JessheimFremmed Rase - Råne Mora Nisse - Volvo 142 Ingenting - Wunderbaum Eddie Meduza - Volvo Ronny och Ragge - Køra fort som fan Var vel det jeg kom på nå:P:) glemte: inndalsgutan - konge i volvo en av de beste sangene jeg har hørt! :P Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hvis det ikke er om å gjøre å være mest harry. Santana - smooth Counting crows - mr. jones. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Eurotrance kan vel ikke få blitt veldig harry? Der har man iallfall "kjøre rolig med vinduet nede, armen ut av vinduet og musikk hørbart utenfra"-stil. Om det er det du ønsker med "rånemusikk", eller om du bare vil være harry, vet ikke jeg noe om. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Diaz - JessheimFremmed Rase - Råne Mora Nisse - Volvo 142 Ingenting - Wunderbaum Eddie Meduza - Volvo Ronny och Ragge - Køra fort som fan Var vel det jeg kom på nå:P:) Du glemte Plumbo - Gul Volvo 240 eller Harryland som den egentlig heter The Bitches - Lyseblå Volvo Broderne Bisb - Voldsom Volvo Anti Epa- Volvo 240 Rännhola Rockers - Volvo Duett Roger & Over - Volvo B18 Sie Gubba - Helg, 240 og Fest. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Belushi- it's my life 2007 er superfet! evt originalen med Dr.Alban. blir aldri lei den låta! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_P_m Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Colin James - Just Came Back Brooks & Dunn - Hillbilly Deluxe ZZ-Top - Give It Up ZZ-Top - Sleeping Bag Eddie Meduza - Let's Go Eddie Meduza - On The Road Again Jeff Healey Band - When The Night Comes Falling From The Sky Rännhola Rockers - Raggen går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 takk for mange bra svar:thanks Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 norsk musikk er jo alltid en slager hos rånerne. ;) -Hellbillies - Fatølvær -Skymarshall - Sigvart -Skymarshall - Rånesangen -Plumbo - Harry Hover Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hva med Håkon Banken-Chevan? dritfet..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg