Steef Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Yo. Syns Bam M's lilla Lambo er så sykt fet, så jeg bestemte meg for å modde en slik en..:D : Original: Modd: Kommenter i vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 fett modd det der men er det ikke dama til bam som har lilla lambo Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 heah jo, missy har lilla lambo, det hearagram meret bag ved den luftintaket sitter ikke over, den sitter nedi den "gropa" og bam har org felger =) bare lakka lilla =) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Check you're facts boys.. Missy FIKK den ene lamboen med Bam i ene "Bam's unholy Union" :) Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 du måtte på med soltaket;) Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg