Ryggemann Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Volvo v70 99 mod Hei! Når det regner, blir bilen full av dugg. Har ikke resikulasjon på. Når jeg kobler inn A/C forsvinner duggen med en gang! Når jeg slår av A/C Går det 1. min og duggen kommer... Har aldri dugg når det ikke regner Ka skyldes dette? fylles pollenfilteret med vann når det regner? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Lekasje av vann inn i bilen en plass? Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Lenge siden du skiftet pollenfilter? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryggemann Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Det er ikke vann inne i bilen ihvertfall. Skal skifte pollenfilter på service no (120.000) Veit ikke hvilken service det vart skifta på sist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Eller så er det dessverre slett ikke uvanlig at varmeapparatregisteret ryker på disse, og da har det en tendens til å dugge. Men det er gjerne fulgt av en søtlig, emmen lukt, så det er forhåpentligvis ikke dette som har skjedd hos deg. Har du forresten kjent under teppet etter fukt? Volvo selger vel ei vifte til å sette i et av ventilasjonshullene i bagasjerommet som skal hjelpe til å unngå dugg i stasjonsvogna, så det er uansett ikke uvanlig med duggproblemer i denne vogna. Det gufne er hvis det har blitt merkbart verre på kort tid. Da er det noe muffens i området pollenfilter-varmeapparatregister-ventilasjonshull-omegn... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Aircondition-anlegget produserer kondensvann. Sjekk at dette renner uhindrett vekk fra ventilasjonanlegget. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 smak på duggen :) smaker det "søtt" så er det kjøleveske og mest sannsynlig varmeapp register som lekker, har samme problemet selv:well: Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Samme problemet var på en x-trail jeg kjørte. Dugget over straks man slo av aircon. Forholdsvis ny bil, så man sku tro man kunne utelukke lekasje fra kjølesystem. Da vil man uansett merke at nivået i ekspansjonstanken minker.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 hos meg er det ikke mye kjøleveske som går men noen dråper som fordamper er nok Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg