Gå til innhold

Hjelp: BMW E36 Seidl Widebody Kit???

Ranger emnet

GangstaP

Anbefalte innlegg

Det er dyrt da,

iom at panser, hele frontskjermer, hjulbuer bak, bagasjelokk, frontlykter, frontfanger, bakfanger og sideskjørt følger med.

Hvis det ikke er et spesielt kit for sedan og coupe. Passer det nok bare på coupe.

Her er det til ca 4000 euro med frakt. Altså 4000*8,112=32448. Med mva blir det fort over 40000.

Det blei litt billigere hvertfall.

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at en ny coupe, dvs E46 blir litt for dyrt om jeg skal ha en med litt motor og styling.

Derfor, vil jeg heller satse på en 320is og et Seidl E46kit. Må bare finne en som ikke har gått for langt. Rust er det ikke så nøye med, da hele bilen vil bli lakkert på ny etter montering av kitet.

92 BMW 318IS M-powah

98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at en ny coupe, dvs E46 blir litt for dyrt om jeg skal ha en med litt motor og styling.

Derfor, vil jeg heller satse på en 320is og et Seidl E46kit. Må bare finne en som ikke har gått for langt. Rust er det ikke så nøye med, da hele bilen vil bli lakkert på ny etter montering av kitet.

Du skal kjøpe en e36 320i coupe? is er vrient å få tak i i norge..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne til salgs på Autodb. Har ikke ringt da.. Vet du sånn ca hvor mye han vil ha? og hvor langt den er gått?

Han har fått bud på 150 000,- Men har ikke solgt til den prisen enda, han skal vel ha mer;) Husker ikke hva bilen har gått. Rundt 190k kanskje. (Garanterer ikke dette, da jeg ikke husker!).

Men kan garantere deg at dette er strøken bil, jeg har ALDRI sett bilen skitten. Han passer sykt godt på den.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider