Gå til innhold

Army'n 2007 - noen som har blitt innkalt?!

Ranger emnet

Espn..

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har satt meg opp på opptak, men husker ikke helt hvor og når.

Jeg manglet noen papirer, men håper det går i orden.

Må vel ha avtjent førstegangstjeneste for å komme inn på politiskolen?

Har egentlig litt lyst til det...var å sjekka vandelsatesten min her en dag, plettfri =)

Har generell studiekompetanse også, så muligheten er der :P

Hjelp!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!

Kommer i allefall ikke til å drive å terrorisere ungdommer i bil jeg da.

Er ikke noen "cowboy".

Tror det må noen normale folk i politiet, som ikke går rundt å dreper/angriper folk uten grunn.

Men, lite trolig at det skjer, selv om diverse folk har ment at jeg kanskje hadde passa i politiet.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat ferdig med mitt år i forsvaret, og jeg skjønner meg ikke på folk som skal dimme, og legepapirer og greier.. Jeg hadde mitt beste år hittil i livet, og hadde lett gjort det igjen. Selv om man har kjipe perioder, er det de lyse sidene man husker i ettertid. Og kameratskapet, ikke minst! Nei.. Kjør på. Det ser bra ut på cvn din og!

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er personer som ikke passer for forsvaret, bare på grunn av holdning. Noen VIL IKKE gjøre noe de tvinges til, aldri. På min fars gamle gymnas hadde de et gelender på en trapp, dere vet typen, smijern. Noen hadde i løpet av en helg sagd av hver eneste en nede, og bøyd dem opp over selve gelenderet. De var en centimeter tykke, og de hadde spunnet dem HELT RUNDT. Hver eneste en.

De klarte det. Men om du hadde bedt dem gjøre det, hadde de ikke klart det om de fikk tre uker på seg.

Noen liker ikke å få ordre, noen liker frihet, og det skal man respektere.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inn på sesjon etter nyttår ei gang..

Men skal faen ikke inn i noe dumt militære.. har ikke tid eller noe der å gjøre :)

Synes det er så utrolig merkelig at alle som har denne holdningen later til å ikke ha avtjent sin plikt i Forsvaret... Kan det være noen sammenheng med at de ikke har den fjerneste anelse om hva de prater om?

-"Jeg liker ikke torsk"

-"Har du smakt det?"

-"Nei, men jeg bare er så utrolig paranoid for nye ting som er en tanke annerledes at jeg bare ligger meg ned og taper med en gang..."

Dimisjon på medisinsk grunnlag er en helt annen ting for da er man jo faktisk allergisk mot torsken... Dog burde man smake torsk før man kan si at man er allergisk dersom det ikke er blitt påvist av lege e.l.

PS! Alt for mange slenger ut ordet "dog" i hytt og pine på steder det ikke passer! Til felles opplysning står det "1 likevel glad og d- vemodig / like all slags mat, d- ikke lutefisk- " bak "dog" i ordboken. Kan ikke alle prøve ut å sitte inn "likevel" i stedet for "dog" i setningen man komponerer før man faktisk poster innlegget?

Hilsen en som har avtjent verneplikten og ble igjen...

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider