Utking Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hei, jeg er har kjøpt meg en golf 4. Skal ha noen felger på den og lurte på disse: http://webhotel.enkelweb.no/felgimport/shop/inc/getprodimg.asp?x=0&y=0&mode=0&ID=/Felger/MOMO/Momo%20Corse%20black.jpg Men kan jeg ha disse i 18 tommer på golfen lovlig? FÅr de for 3500 med dekk og montering så hadde vært konge om jeg kan. og biltema spacers er det lovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 18" er null stress! men de spacerne fra biltema ville jeg vurdert en gang til... de er jo bare 5 mm. det ser du nesten ikke altså. og ikke finn på å legg flere utenpå hverandre! kommer til å riste deg i hjel:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 hehe, okai. jaja får se da;p billige er de i hvertfall da. Uansett har du noe erfaring med disse felgene? tenkte de er vel greie siden det er momo felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hvor er det jeg har sett de felgene før.. Er det bilextra? Latterlig lav pris hvertfall hvis det var for 4 dekk og felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 hehe, vet ikke jeg, en kompis av faren min som driver en butikk her nede, får en del rabatt pluss at jeg slipper momsen fordi jeg setter det på firmaet;) koster vel nesten 14000 ellers så ja er leatterlig lav pris. det er med montering også. får de på tirsdag. kan slenge ut et bilde av bilen med de på da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slazh Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 såvidt jeg har skjønt er iallefall GTI'n godkjent med opptil 8.5x19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Blæh, jeg vil også kjenne noen som kjenner noen!! ;) Men ja 18" skal ikke være no problem. Er jo flust av folk som ruller rundt på det her til lands. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg