Gå til innhold

Muligheter for effektøkning på 316 E36???

Ranger emnet

MrJørgensen

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede skrevet mine synspunkter på det meste for utseendet. :D

Ville personlig ikke hatt angel eyes da VELDIG mange har det, og jeg synes det ofte ser veldig ettermontert ut og i en skikkelig "der Tuner" farve.

Hva med en moderat toning av alle rutene? Ser flott ut uten at bilen ser ut som en koksbinge i baksetet.

Hvilke detaljer kan hentes fra M3, AC Schnitzler og Alpina?

Ofta man får MEGET fine biler av å holde seg til ting som er så og si "rett fra forhandlerens hylle", uten å gå seg vekk i mye av ettermarkedsvarene.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, absolutt! Jeg eier ikke din bil ;)

Men blir spennende å se hva du ender med som sagt, håper jeg og fler har kunne bidratt til at du ender med velvalgte endringer av bilen. Alltid litt kjedelig å sitte i etterkant av masse utlegg og skulle ønske man hadde gjort endel ting annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Nei Nei Nei Nei Nei Nei!!!!!!!

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virka veldig ok! Var ikke helt sikker på de lyktene nei, var derfor jeg spurte. Men vil ikke ha de orig, de er litt slitne i utseende og så liker jeg ikke det oransje blinklyset.

Men når jeg skal sette inn nye baklykter, vil pærer og ledninger være som originalt sånn at jeg bare trenger bytte glasset?

Eller er det mye jobb?

DrS: Har du en link til de lyktene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fler som produserer slike crystal lykter (evt crystal clear). FK Automotive har de helt sikkert, og det finnes noen forhandlere i Norge av FK produkter etterhvert.

Alt av baklamper jeg har vært borti er bare å plugge ut gamle, montere nye, plugge i. Kan dog være greit å ta med noen sølvlakkerte blinklyspærer så det ikke blir oransj skinn i reflektorene. Dette sees MEGET godt i crystal lamper.

Standard helhvite/rød må da og være et alternativ?

edit: hvilken farge er bilen forresten? Kan godt tenkes at crystal smoked eller sotede/røde passer vel så bra om bilen har litt mørk metallic farve.

http://www.fk-automotive.de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sota på sølvbil er tøft jeg :) Du får jo de lyktene over her i litt tonet utgave. Jeg hadde fra FK, meget bra kvalitet på mine. Aldri dugg eller lekkasjer. Det var dog litt jobb med å koble de opp, da lyktene var feilproduserte eller.no

Lyste iaf forskjellig på hver side, men vi fiksa det.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider