Gå til innhold

Muligheter for effektøkning på 316 E36???

Ranger emnet

MrJørgensen

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang dekkdim så er det nok de som hevder at f.eks 205/55-16 er bra med tanke på at det ikke er en banebil akkurat, samt at de gir mye kjørekomfort. Men at mine 235/40-17 ikke henger bedre på veien skal det mye til for å overtale meg om.. Utseendet har jo også en god del å si...

Er jo ikke alle som liker en "myk" bil heller...

Men 18" blir for stort, iallefall med tanke på kjøregenskaper. har selv hatt det, og 17" er mye bedre.

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bilen tilbake, og må si jeg er fornøyd med resultatet! Ble ganske så lik som den var før.

Bare å montere litt lister og deksler nå så kan jeg ta og få lagt ut noen bilder av den ;)

Har fri i morra så regner med at jeg får gjort litt, kanskje får jeg begynt å legge på sotfilm også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bedre å ta bussen enn å kjøre 316 med styling og universal potte som man skryter av at man har fått effekt økning av!

JEG personlig ville heller syklet enn å kjøre en fæl gammal volvo

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 ja! Hadde ikke gjort no :D

får bli neste bilen det...

Men måtte jo jobbe i dag da, så ble ikke tid til så mye :(

Er for mørkt til bilder nå også, men skal prøve å rekke det i morra.

Det eneste jeg rakk i dag var å montere grillen, og det som var av lister, og så har blinklysa kommetpå plass!

Og så mangler jeg fjernlys på ene lykta mi... Noen som veit hvordan pære som skal i der, watt og sånn?

Skal jobbe i morra og fredag også, så får se hva jeg rekker, men til helga blir det ihvertfall tid til noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider