Gå til innhold

Crazy Tuning does London & Paris

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Ja.... da var det på tide med litt reise igjen. ;) Denne gangen er det tur til London først... 2 netter der... så videre til Paris og 2-3 netter der.

 

Vi har blitt invitert til London av High Octane gutta, der blir det bizniss først.... også "happenings" på kvelden. Så dette kan jo bli spennende. Vi prøver å lære oss å snakke australsk/ kiwi, men det er faen ikke lett hahah.... ;)

 

Deretter går turen videre til Paris, også får vi endelig tatt det berømte toget :D . Der er vi blitt invitert til bilmesse i paris http://www.equipauto.com av vår clutch levrandør Exedy / Daikin clutch systems. Her blir det fult opplegg på messa og sef bizniss. Vi vil gjøre så mye som mulig research på utelivet i Paris.... :D ;)

 

Som tidliger er vår beste venn "kamera" med og vi skal prøve å ta så mange bilder som mulig for å dele med dere andre.

 

Crazy Tuning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Lag en film av det da !! =)

Blir som Max Power filmene hehe..

Blir med som kamera mann jeg hvis dere spanderer:D

 

GOD TUR !

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mark1

faen jeg trodde det var høll fylling i på gang i ct leieren jeg, men igjen så kan jeg ikke huske noen pårn stars som heter london og paris......

 

Men dette er jo enda bedre.

Skulle likt å hatt samme muligheten selv gitt

 

Nå bytter du rundt på tingene, eks. Debbie does Dallas. Så Pårnstarnavnet kommer derfor først, så "kommer" byen hun "gjør" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår