DruZella Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Dere får ha en kjempetur da!:D Så skal jeg se om jeg får lurt meg bak til avgang/utland for å si hade bra imorgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 God tur på dere! :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Lethal Hehe.. Lag en film av det da !! =) Blir som Max Power filmene hehe.. Blir med som kamera mann jeg hvis dere spanderer:D GOD TUR ! De filmene er DIGG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Skulle gjerne vært bak kamera på denne turen også :D Ha en god tur da, og ta med noe fint til meg lol lol lol Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 hmm hvor har jeg gjort av passet mitt! :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Vi får knippse litt bilder fra turen. Slenge de ut og se om vi finner noen nettkafer og uploade fra! Ciaooooo! Marius... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hmmmmm. Litt misunelig. Tror jeg får starte egen butikk så jeg får meg noen turer også.:) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Er det meg eller har ikke det kommet noen bilder\filmer fra turen enda?:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg