Bead-lock Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Ja... Rekrutten på Helgelandsmoen, Hønefoss, Start April 1992. Reparatør på Scania, Bv 202 - 206, Gelender, M6 ++ Noen dager USK, så en tur på Power Big Meet, så RETT nord til Harstad og Åsegarden i Vedlikehold Avd....... Jobb dimmet derfra Mars 1993! Noen som var der når jeg var der?? :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hehe.. Militæret ja..det mest bortkasta halve året av mitt liv. Ble 11-8-95 sendt rett til Skjold første dagen til tjeneste i ingeniørvåpenet på holmen leir. Søkte meg til verkstedet på skjold men fikk ikke plassen da en annen hadde bedre papirer. Ble istedet kokk og havna i en god turnusordning med en uke på og en uke av.. Så jeg har ingen grunn til å klage,var folk der som hadde det mye verre enn meg. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Innrykk 15. aug 2006 Rett til bardufoss samme dagen. Surra rundt der i noen dager og dro hjem 4. septemper 2006! :) Tenkte lissom at det var koselig å stikke innom og si hei! ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Innrykk høsten 2001 i Bodin Leir som luftvernsoldat. Vanlig rekruttskole.. Så opplæring i alskens sambandsutstyr og kryptering før jeg "jobbet" som sambandsoperatør i et NASAMS Batteri.. En hel drøss med øvelser frem til våren 2002alacocaina Alt i alt et morsomt år:) Var Garnisonstillitsvalgt og fikk ta masse kurs så fritid ble det lite av:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 rekrutt på madla 7 januar 2001. Hjemme i bergen 8 jaunar 2001. gøy Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Gsv 04/07. Ett herlig år med kaldt vær og mye mygg. var på gjøkåsen grensestasjon. 1/1 - 17/7-05. Kjempebra år alt i alt! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hmmm... HV-USK på Kongsvinger 88-89, og siden har jeg jobbet i Forsvaret både som militær og sivil. I tillegg er jeg områdesjef i HV. Jeg er en av de som Forsvaret tok og deretter aldri slapp taket i kan man si. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 bardufoss, rusta leir fra 16 august 06 til 29 juni 07 "jobba" som tungbil berger.. var et fint år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 indre troms, skjold leir 06 kont ingbat. stingsoldat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 HVUV (heimevernets utdanningssenter Værnes) 8 januar 2003- 20 juni 2003. Egentlig helt ok, men kan ikke si jeg hadde så stort utbytte av det. Men ble kjent med mange kjekke folk da... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 HVUV (heimevernets utdanningssenter Værnes) 8 januar 2003- 20 juni 2003. Egentlig helt ok, men kan ikke si jeg hadde så stort utbytte av det. Men ble kjent med mange kjekke folk da... Det manglende utbyttet kommer av at du var der to år for tidlig. Her er selveste Reodor F på overnattingsbesøk i 2005. Hentet tilbake en gammel flamme... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Jeg ble sendt til duskejenteskolen på Kongsberg høsten 2003. Kjørte gammel-Accorden hele veien nedover og dro samme veien hjem igjen fire dager senere. Men blir jeg arbeidsledig igjen i høst tar jeg meg antakeligvis turen tilbake til Forsvarets favn, FORUTSATT at jeg kommer inn på en plass der jeg blir å gjøre noe mere meningsfylt enn å være vaktbudekorasjon iført en teit hatt. Jeg har vært i kontakt med Vernepliktsverket, og alt som skal til er en e-post eller en søknad, alt ettersom hva jeg syntes måtte passe. Jeg har jævlig lyst å ta lederutdanning, men det var de inntakskrava' og den magen da... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Jeg ble sendt til duskejenteskolen på Kongsberg høsten 2003. Kjørte gammel-Accorden hele veien nedover og dro samme veien hjem igjen fire dager senere. Men blir jeg arbeidsledig igjen i høst tar jeg meg antakeligvis turen tilbake til Forsvarets favn, FORUTSATT at jeg kommer inn på en plass der jeg blir å gjøre noe mere meningsfylt enn å være vaktbudekorasjon iført en teit hatt. Jeg har vært i kontakt med Vernepliktsverket, og alt som skal til er en e-post eller en søknad, alt ettersom hva jeg syntes måtte passe. Jeg har jævlig lyst å ta lederutdanning, men det var de inntakskrava' og den magen da... Heistadmoen er jeg stadig vekk, men heldigvis ikke mer enn ei uke i strekk. Dessuten nyter jeg visse goder... Hvis det er i HMKG du gjorde din korte karriere må jeg ile til å tilføye at de er mer enn vaktbudekorasjon :) Uansett vil jeg anbefale deg lederutdanning i Forsvaret. Tren litt og jeg vil tro at verken opptakskravene eller magan hindrer deg. Hue har du jo hvertfall! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Det manglende utbyttet kommer av at du var der to år for tidlig. Her er selveste Reodor F på overnattingsbesøk i 2005. Hentet tilbake en gammel flamme... hehe, du mener det ja=) Hadde jeg visst at du skulle innom men gromvogna der så hadde jeg kanskje ventet.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 '94; ett år som ABC-vernsoldat i infanteribataljonen på Skjold, BRIGN. Egentlig et fint år med masse skigåing :-) (Blålappen på BV 206, så det var jo flere måter å ta seg fram på ... :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg